dimarts, 20 de novembre del 2007

Andé remandola por la montaña!

lA LAGUNA DE LOS TRES
CERRO FITZ ROY 3405M

Avui han estat 8 hores de caminada! he disfrutat moltíssim! mai havia estat tant temps a una muntanya tota sola, sense saber on anava. Qui m'ha fet molta companyia ha estat el Fitz Roy, tot el temps hem anat agafats de la ma! Hi havia moltes hores que no veia ningú i de sobte una parella, un grups d'amics i qualque home o dona tota sola, això m'animava perquè veia que no era l'única sonada. La veritat és que ha valgut molt la pena!Tot el camí ha estat preciós, he observat molts aucells diferents fent uns sons guapíssims ( el més curiós ha estat un "pàjaro carpintero"), l'aflaire de les plantes aromàtiques (llàstima que no existeixen potets per guardar els aflaires), els colors de les flors, els colors de les valls i les muntanyes (ja veureu les fotos!) I per arribar El Fitz Roy amb un llac gelat a la vall! He quedat boca badada. A Argentina cada dia és per flipar!
Curiositats:
- He trobat 4 mallorquins! I avui a la meva habitació n'hi ha un d'ells i resulta que la seva ex-dona em va donar classes d'aromateràpia.

Potser que estigui més de 5 dies desconnectada, mem vaig a fer un creuer pels fiordos Chilenos!!!.
Besades molt fortes per tots i avisau a cant de mar per favor ! ADEEEEEUUUU

7 comentaris:

malen ha dit...

tu camina i explora però no ens facis venir a cercar-te!! Ja veig que disfrutes, això és lo teu!
He vist la balena de ca la meva sister. merci.
Malen

Pere Piris ha dit...

http://www.ecole.cl/inicio.html
Aquesta direccio es la de la pàgina del Vegetahostel de Pucon. La direcció exacta és General Urrutia 592. Fes una Lasanya de verdures és una pasada de bona.
Esper que el Tour Fiordos de Chile t'agradi.
Una abraçada.
Pere
Ahhh !!! Puja el volcan de Pucon, toca ser una pasada.

Catigin ha dit...

Que pasó Che! no andás afligida, vite? és increïble llegir les "Aventures de Llibertat" pes blogger (sa secció de curiositats és l'hòstia, jaja!)

Per cert, ses classes de dansa de cada vegada m'agraden més.
Ja comens a dominar al·lots i a agafar gustet a sa psico...(gràcies Pere Piris per donar-me consells, encara no he cridat a sa prima...kin desastre!)
Pd: es pontarró te dóna les gràcies, va ser molt emocionant l'arribada de la ballena ;-)

Catalina ha dit...

malen
jajaja disfrut de caminar! però tanta sort que ara pujaré a un vaixell i no me mouré en 4 dies, tenc ses cuixes que me fan una malada! La veritat és que sí, que és lo meu!
Ja m'estas donant la teva adreça per lany que vé!!!
Besades guapa!

Catalina ha dit...

pere piris
ets el meu guia a distància!! que bé! No aniré a pucón fins a principis de desembre però com que està molt malament la cosa per aconseguir lloc, ja demanaré com ho tenen en tornar dels fiordos! Pujaré al volcà, segur que ja estaré recuperada daquesta pallissa i més en forma que mai!
jo tambè esper que m'agradin els fiordos!
Una abraçada molt gran per tots dos guapíssims!

Catalina ha dit...

fillola
com estàs bombonet?
Andè como pude!!!! soc un desastre no m'atur fins que no puc pus!!! Casi qued per la muntanya a romandre!!! jajaja
K guai que tot te vagi rodat! si ballar és lo teu, amolle't i disfruta!
I era de veure que te faries teus es bitxets!
K guai que la ballena hagi arribat! sabia que te faria il·lusió rebre una ballena a la teva nova casa!
Records per tothom i per a tu una besada mooolt gran guapa!!!!!

Magdalena ha dit...

Hola Catalina, a la fi puc veure el teu bloc. Hem tengut l'ordinador espenyat i haviem perdut la teva adreça. M'encanta el teu viatge, els teus comentaris i la valentia que tens. Després d'això ja no hi haurà res que t'aturi. Et sento plena d'energia i amb molta vitalitat. Disfruta molt i ser molt feliç.

Moltes besades i fins aviat

MAgdalena, Santi i Jaume.