divendres, 30 de novembre del 2007

Ando huviando por Pucon!!

Hola com estau? Jo per aquí a l'ecuador! ja ha passat quasi un mes i em queda 1 mes més, la veritat és que ha passat molt aviat! i han passat tantes coses! L'ecuador el passaré a un paradís! a Ecolé! és un restaurant, hostell Vegetarià! pareix ca n'Amelie, tot és de colors pastel, dibuixets per les pareds d'aucells, girasols,... Tenc un dormitori per jo tota sola, estic molt contenta!
Avui he sortit de San Martín de los Andes a les 5h del matí amb el bus i he arribat a n'aquest paradís a les 12h, he dinat duna lassanya boníssima i he fet una sesta de 3hores! ha estat un gust, a més ploguent amb vistes a la muntanya... un disfrut! avui és el pitjor dia que he tengut en tot el viatge i com que demà també plourà aniré a passar tot el dia a unes termes! res que no me puc queixar de res!
Ahir vaig anar a la perruquerria i el meu perruquer em va recomanar un concert que feien els de l'escola de música de San Martín. Hi vaig anar i ja no hi havia entrades, ell i la seva dona em varen veure que esperava i m'aconseguiren una estrada! Vaig passar una bona estona, eren 20 músics entre 20 i 60 anys (saxos, clarinets, guitarres, 3 vocals femenines, bateria). Tocaren cançons de Prince, Björk, Ray Charles, Fito Páez, The Blues Brothers... va ser un disfrut!Quin bon rollo amb el perruquer i l'escola de música de San Martin!!!

PEr la família clareta! Aquí teniu notícies de sa padrineta d'Hondures!
Padrineta diu: Saluda molt a la familia. Jo estiré per S. Pere Sula fins dilluns dia 10 de decembre, esperaré que na María Pizá retorni dels Exercicis Espirituals i llavors entrarem totes dues juntes a la Mosktia.


Besadetes per tots i fins aviat.

10 comentaris:

Catigin ha dit...

HOLA,MOS AURAS D DONA COLCA ADRASE DE UN VAJATERIA,PAR TA MARA Y JO,SON A CANTA A NAS TEATRA,VARES RABRE AS MISAJA DES MOVIL,AN SE MADRINA QUE UFERES ATRAVES DEL MOVIL,ASTIC CONTENTA PERCA SA JENT AM CA TE TROBAS AS BONA.AS FOTOS UN 10.SOM SA MADRINA.

Pere Piris ha dit...

Ecoleeeee!! Quina passada !!
Ens cauen les baves pensant amb la lassanya, que bona !!
Ja has vist el volcà VILLARICA? Ha de ser una passada poder acostar-te al volcà. Quan nosaltres hi érem només vam poder veure el fumet que feia però en s'estiu hi deu haver excursions...
I les termes?! Quines ganes! Si pots anar a les geométricas segur que t'encantaran.
Un besote.
Estam molt contents que tot et vagi tant bé.

Sa Cova ha dit...

Hola Catalina. Som un parell per aquí, per sa cova. T'enviam tots una besada i una aferrada ben forta. Ja tenim ganes que totes aquestes experiències ens les contis en persona.

Sa Cova

Catigin ha dit...

hola!es consert d'ahir va anar molt be,am Tomeu,abans de comensar es concert de s'abande va presentar als nous i entre ells a tù tambe te va presentar, sa cadire estava buida!!i estabas present am tots,va ase molt a amotiu,
tot axo moa dictad s'teva mare,no plaris,divertid,besossssss i abrasosssssss,aqui fa sol.mara y madrina

Pere Piris ha dit...

Hola Cati,
hem dinat d'arros brut amb picatornells. T'hem esperat i no has vengut a Cant de Mar. Ens hem menjat el teu plat.
Una abraçada des de Cant de Mar.
Pares, Neus, Pere i Ros.

Maria Antònia Llaneras ha dit...

Hola Catalina!!!Quina alegria quan he sabut que tenies un blog i tenir notícies teves. Com sempre, vaig amb el darrer tren. En Josep m'ha renyat perquè no li havia dit això del blog (amb lo que a ell li agrada tot això). Tenc molta feina pendent, tan sols n'hem llegit uns quants, així que mirarem de posar-nos al dia i seguir el teu viatge de més a prop.
Ahir vàrem anar al concert de Santa Cecília i en Tomeu va tenir un record per tu. També hi vares ser present.
Besades molt fortes.
Josep i M.Antònia

Catalina ha dit...

madrina
jajaja! ara anar en el nord en cercaré de vegetarians i vos ho faré saber perquè les dues germanes disfruteu! Estic contenta que el concert anas bé i en tomeu és massa! jo a les 17h o sigui les 21h vaig tenir una conexió molt forta amb ell, tenim telepatia!!!
Amb sa padrineta va ser através del mail de na maria pizard!.
Me trob una gent collonuda! estic disfrutant moltíssim, soc molt feliç! vos estim moltíssim a tots, besades fortíssimes!

Catalina ha dit...

piris
ecole! no mi mouré! la lassanya increible! el volcà le pujat! i les termes maravelloses! tot va super super bé, estic super contenta, feliç a tope!!el viatge em somriu!! soc una dona nova! m'estic superant a cada pas!!!
I guardaume una bossa d'espicatornells per entornar fer una torrada amb pa amb oliet!!!
Besades molt pero molt fortes per tota la família! vos estim i vos tenc molt presents! ara vos faria una abraçada amb estreta ben forta a cada un!

Catalina ha dit...

sa cova
K passa! confits! k guai k estigueu a la cova i penseu amb jo! crec que no vos podré contar res perquè tot ja estirà més k contat! no deix res, bé alguna que altre cosa que ja aniran sortint! una besada i una abraçada molt gran per tots els visitants!!!

Catalina ha dit...

maria antonia
hola guapíssims! estic contenta que estigueu al corrent! jo disfrut de fer aquesta pàgina i de tenir noves vostres!
Estic disfrutant moltíssim, els dies passen i les experiències s'acumulen, n'hi ha que ni els explic perquè passen els dies i ja tornen com estantísses, 2 mesos donen per molt.
En Tomeu de la banda és massa, jo vaig tenir una conne`xió molt forta amb ell davers les 17h o sigui les 21h esteim connectats, va ser com si em despertassen i necessitàs cantar les peces!! k fort!
Res, posau-vos al corrent de tot si vos fa ganes i mem vaig a escriure un dia més!!!
Besades molt fortes per tots dos desde pucon!