dijous, 15 de novembre del 2007

Tengo las gambas destrozadas de caminar por el piso embarrado!!








Aquí teniu la Isla redonda, les Castoreras i els fongs!!!!


HOOOOOLAAAAAAA! Com estau confits????
M'han enviat l'enhorabona perquè he guanyat el premi de visites del blogger!!! El premi és seguir escrivint i aquí me teniu!!! Ja sou molts que seguiu el meu camí, això m'emociona! i els comentaris me donen vida!! k bo! tothom s'ha animat a escriure!! Pensau que les respostes estan personalitzades en el mateix dia que me vareu escriure!!

Avui ha estat un dia ben complet i turístic!! He partit del hostell cap "el parque nacional de la tierra del fuego" un parc que protegeix 63000 hectàrees(cordillera de los andes) i hem fet un treking de 3 hores per un fangar! això ho té perquè la neu ja s'està fonguent, ja s'anuncia l'arribada de l'estiu! tot estava ple de rierons, l'aigua dona vida! Hem vist castoreres, els castors no les he vist perquè surten a la nit, són introduïts i invasors, estan destruint els boscos! He menjat uns bolets que surten dels nus dels arbres molt curiosos, res a veure amb els nostres esclatassangs, aquests no tenen gust de res, són gelatinosos i tenen moltes proteïnes! he menjat manzanillas, que són com a pometes petitetes molt amargues! Després de la caminada hem anat amb lanxa a l'illa rodona on he pogut veure 4 condors que ens passaven per damunt, no sé quin era el seu objectiu però mhan deixat boca badada! per aquí hi ha un esplet d'aucells!! Després ens han donat dinar a tots, he coincidit amb 2 catalanes i he pogut xerrar mallorquí, he disfrutat! m'han entès molt bé perquè eren de Girona!! Hem begut vi boníssim i hem rigut molt, a una taula de 10 hi havia gent de Madrid, Catalunya, Finlàndia, Sud Àfrica, Argentina, França i Mallorca!! és genial perquè hi ha gent de per tot el món viatjant per aquest marevallós país!!!

Ara ja soc al Hostell per fer la motxilla i tornar a partir! cap a.... CALAFATE! Segur que tendré més per contar i això serà passat demà perquè tenc tot un dia de viatge!

Ah i despediu-vos de n'Angela que ja mos separam, això va així! segur que ens tornam a trobar a part o banda! Ara m'ha dit que va enviar un fax per venir amb jo a un creuer que faré amb vaixell!!! k bé! Estic xerrant amb anglès tot el temps amb ella, aquest viatge serà d'aprofit!!!

Besades, abraçades i tot el que es pugui fer per tots voltros, desde la fin del mundo, USHUAIA!


15 comentaris:

Miquel ha dit...

Avui som es primer...he, he, he... A Argentina ha arribat lo de "Y tu por qué no te callas?"...aquí ja comença a ser un poc pesat es tema. No escriuré més que si no, amb tanta gent que arribam a ser (que divertit!) no tendràs temps de viatjar;-) Per cert, ahir mos varen dir que Quéquicom segurament s'acabarà per Pasqua...en vendran de nous i millors: visca els canvis, la sal de la vida. Una abraçada

malen ha dit...

Quan vaig llegir lo de les fronteres també vaig pensar amb l'aventura de Gàmbia!! De l'escalivada no ens pot tornar a passar.
Quines coses, ahir vaig menjar crêpes de bolets i gambes! `
Quin transport et falta agafar? Hauràs anat amb tot.
Besades

Miquel ha dit...

Cati, som es papa. Te deim una cosa, has començat per una cosa molt guapa com és Ushuaia, però no saps lo que t'espera. Calafate, Es Perito Moreno...és quan començaràs a vibrar el doble de lo que estàs vibrant ara, sense desmerèixer mai Tierra del Fuego. Espera coses grosses que no t'equivocaràs. Esteim amb sos dos bombons a Mataró.
Pau

Miquel ha dit...

Hola, bombón, som sa mamà. Me sap greu que n'Angela se'n vagi perquè ja me pareixia de sa família. Però segur que te'n surten d'altres que aquest viatge és una passada que se veu que disfrutes tant que pas pena que un dia no explotis de felicitat. Segueix disfrutant i des d'aquí te seguirem.
besos i fins prest
Antonia

Pere Piris ha dit...

Be, Cati, aquest blog es una font de energia. Ha estat una bona pensada. Seguim els teus moviments per tot. Es curios perque ara som na Neus i jo que hem quedat totsols a Mallorca. Aquesta familia cada vegada s'esten mes.
Una abrasada molt forta (les faltes son per intentar que es vegi be en pantalla, sino surten uns caracters molt estranys)
Un beso i disfruta.
A Calafate hi ha un restaurant molt bo que te un mussol defora, fan empanadas de alfabaguera brutals a m�s de pizzes molt bones.
Aprofit per saludar a la familia de Mataro. Un beso a tots.

Catalina ha dit...

Miquel
Y tu por que no te callas_ encara no ha arribat o jo no m-he enterat! per aqu'i no veig gens de tele i de fet per all[a tampoc, nom'es quan vaig a sa cova! Visca els canvis! deu sap que tespera! Besades molt fortes

Catalina ha dit...

malen
k bo! avui he tornat a passar per les 4 fronteres acollonida! pareix que hi ha dhaver problemes, per[o res tot una monada.
Jajaja bolets jo tamb'e en vaig menjar pero gambes no! aqui les gambes son las piernas!!
Transport encara me falta tre, que aqui diven que es un desastre! ja es veura besades guapissima!

Catalina ha dit...

mumpare i mumare
bones! ja he arribat al calafate! ara mateix! aqui son les 2h de la nit!he estat tot un dia dins el bus! k guapo que sigueu a Mataro, estic molt contenta! Per tot disfrut i passat dema que sera 18 anire a perito moreno! me fa moltes ganes! Ja vos contare noves aventures.
Mumpare, les taronges aguanten Esper que si.
besades molt fortes per voltros i pels nins Vos estim moltissim
Pere una abrassada molt forta, no te puc escriure perque el blogg me juga males passades i son les 2.23min i mem vaig a dormir escapadeta! bs per tu i na neus

Pere Piris ha dit...

La pizzeria de Calafate és la Lechuza.
EL RESTAURANT LA LECHUZA ESTA EN LA ESQUINA DE LAS AVENIDAS DEL LIBERTADOR Y PRIMERO DE MAYO.

Tomeu i Bianca ha dit...

Hola guapa!

que pasada la idea del blog.
Nos alegra un montón saber que te lo estás pasando bomba, y te diremos que no teníamos dudas que iba a ser así!!!
También con toda la información que estás pasando no tendremos necesitad de hacerte tantas preguntas a la vuelta!
una abraçada molt forta i besades.

Catigin ha dit...

hola!!avui e vist sa modista,mademanad per tu,li e contat un poc sobratot lo de sa parrillada,a rigut molt,no li avengud de sosprese que to pasis bé.bessssitossss da nosoltras.

Miquel ha dit...

Cati,Pere...fans de Queen en general, no vos perdeu això:
http://www.videosenlared.com/index.php?lang=es&cat=13&v=Wn1jrsXRN_Q

Catalina ha dit...

pere
gràcies ahir vaig anarhi i va ser collonut, la teva empanada és la millor i també fan unes ensalades boníssimes.
Ara me podries fer el favor de pasar-me les dades d'ecolett, faig fer fotocòpies de pucon però no surt donde dormir???
Besades

Catalina ha dit...

bianca i tomeu
K feis confits??? ja veig que també estau al corrent!! la veritat és que estic disfrutant molt i que en tornar la gent ja estarà del corrent de tot! va molt bé sobretot pels pares, així m'oblid de telefonar i sé que no passen pena!! estic molt contenta de tenir notícies vostres!!!
Besades moooolt fortes desde Chalten, un lloc que a vosaltres dos vos faria tornar locos, segur que hi montarieu alguna història amb els vostres suculents plats!

Catalina ha dit...

madrina
hooolaaa com estau? sa modista!! és una passada de dona, segur que si no tengués l'edat que té vendria amb jo amb la motxila!!! és encantadora, enviali records quan la tornis a veure. Estic molt contenta de que m'enviïs missatges, sapiguent que ets una enganxada a internet. mhan fet a saber que ets la fan numero 1 de la gran eixida.
Una besada molt forta desde chalten!