dilluns, 19 de novembre del 2007

Majestuoso! espectacular!

A Chaltén amb na Nadia, una portenya!

El Glaciar Perito Moreno!

40 metres d'altura, 5 km d'extensió i molts kmsde llargària! Estic parlant del fantàstic Glaciar Perito Moreno! és un espectacle de la natura inolvidable! NO puc posar les fotos perquè darrerament m'estic trobant amb ordinadors de la prehistòria però en poder vos posaré una foto i un vídeo d'una caiguda dun troç de gel, jo no havia vist mai res igual i crec que es quedarà gravat a la meva memòria per sempre més. La veritat és que no mel imaginava tan gran!!!No puc dir res més, heu de venir a veure'l!
Ara mateix vos escric de Chalten! és un poblet d'uns 300 habitants que està a 4 hores de la civilització, enrevoltat d'una cordillera inmensa! i ple de rutes per fer trekking i lo bo és que pots anar fora guia perquè les rutes estan molt ben senyalitzades. Avui ja hem fet 2 rutes amb na Nàdia que és una al·lota de Buenos Aires que ens hem conegut en el bus i que venia a Chaltén per un dia (5 hores) hem anat a veure el Fitz Roy i una catarata on a l'estiu la gent deu disfrutar de nedar-hi. Demà seguiré fent rutes per aquests paratges increïbles. Estic a un hostell on hi ha molta gent jove motxilera, estic en el meu ambient! no són els típics turistes que hi havia en el perito moreno, els pitjors els de la tercera espanyols, no tenen vergonya!

Curiositats:
-La gent es pensa que soc argentina fins que xerr. Una vegada que he obert la boca me diven que els hi encanta el meu accent xerrant el castellà! jo que el volia perdre a base de practicar aquests 2 mesos! en el principi me pensava que me prenien el pel però ja en van un parell (de dones i homes!!) que me diven el mateix. Igual que el nom de Catalina que aquí està de moda! la veritat és que son dues coses que costen de creure, o no?
-Existeix una pintora a Buenos Aires que es diu Cecilia Celeste Piris, hauré dinvestigar i anar a una expo seva en tornar a buenos aires.
-Hi ha molts argetins vegetarians però no son vegetarians per respectar els animals o per la millora de la seva salut, ho son per mantenir l'estètica, això me rebenta!!! que se lo aten con alhambre!!!

- Ahir me vaig trobar amb n'Angela pel carrer i vàrem estar tan contentes que anarem a fer un cafè ens posarem a xerrar i a riure i un home que passava per davant del bar es va aturar davant la finestra tancada i es va posar a pegar bots d'alegria i a riure amb noltros com un loco, varem disfrutar tots 3 ens queien les llàgrimes, contagiam a la gent amb les nostres rialles!!

Res més per avui o moltes coses! però son les 19.40minuts! no he dinat i he caminat molt. Mem vaig a menjar un plat de pasta amb els motxileros!!! jajaja
Besades per tots

8 comentaris:

Miquel ha dit...

No vull imaginar-me què és lo que s'han de fermar amb fil de ferro... Ara estic fent un capítol sobre el riure i se veu que també és molt bo per l'estètica i per la salut, com el vegetarià...o sigui, que tornaràs encara més guapa. Una abraçada...Aniré posant el messenger el vespre per si sona sa flauta i mos podem veure.
Una abraçada
Miquel

Miquel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
malen ha dit...

Jo que volia sentir el teu accent argentí!!
T'han explicat res del canvi climàtic i el desglaçament?
Ves a dinar-sopar que no tendràs forces per fer les caminades.
Besades

Pere Piris ha dit...

Hola punyatera !!
Quina passada això de fer excursions per la muntanya, qui pogués? Ves enfrascant moments d'aquests que te les faré obrir quan sigui diumenge i plou (com diu el nostre Lluis). Veig que vas fent contactes amb molta gent, demana email a tothom que després amb l'excusa de som germà de na Cati Piris viatjarem per tot el mon.
Ens veim dijous per fer un macro xat amb els pares.
Un beso

Catalina ha dit...

miquel
Ric per ses butxaques, meam si es vera!
Com està na Carla? ja teniu resultats?
Jo aquests dies no em podré connectar perquè estaré de ruta, vaig a fer els fiordos chilenos amb un vaixell i no crec que hi hagi internet!
Besadse i records per tots

Catalina ha dit...

malen
que decis? ja veus que has de fer per agradar a la gent! xerrar el castellà amb accent mallorquí, flipa!!!
Tothom parla del canvi climàtic però del desglaçament no mhan dit res perqùè el glaciar perito moreno està molt equilibrat per ara, a l'estiu perd i a lhivern recupera igual, per ara esteim salvats!
Ehh, avui he fet el mateix i casi no he arribat. Dmà men duré per menjar, això no pot ser.
Besades guapa

Catalina ha dit...

pere
avui he pensat amb voltros dos! mheu de tenir un excursió prepara per en tornar, estará super preparada. Avui he fet 8hores amb el Fitz de fons, ja vos enviaré fotos!
Dijous no podrem perquè estaré embarcada amb el Navimag per anar a fer els fiordos chilenos!! quin greu que em sap. Ja xerrarem un altre dia de la setmana que vé! >Besades guapíssims!

KIKA ha dit...

Ei, aventurera!!!
Te vaig seguint cada parell de dies i és una passada, valia la pena partir eh?
Segueix disfrutant d'aquesta gran eixida i disfruta cada moment!!!
Cuida't. Un bessote
KIKA