dijous, 22 de novembre del 2007

CHE!!! CHILE PROMETE!!!

Qui és que no ho creia?(Avui mha arribat la foto de n'Àngela)
La laguna torre (Chaltén) amb un glaciar en el fons!

La vall del Chaltén.


Duc una esclatamenta que fa por! Ahir vaig caminar 6 hores més, he arribat quasi al límit del meu cosserrí, 20hores en 3 dies. Hi havia moments del dia que perdia les forces degut a la calorada que feia quan s'aturava el vent. Però vos he de dir que quan arribava i tenia l'espectacle davant els meus ulls, tornava agafar forces per tornar a partir. I el que també me va anar molt bé va ser poder carregar la botella d'aigua dels rierols, era boníssima me reviscolava, pareixia acabada de treure de la "heladera"!. Va ser molt bó perquè anava caminant i vaig sentir un home que deia -donde va la española solitaria?- era un home que m'havia creuat el dia anterior per la muntanya i ens haviem saludat, ell és guia i viu a Barriloche, m'ha donat el seu "celular" per quan arribi, ja tenc un altre contacte, això sempre va be.

La veritat és que Chaltén és del tot recomanable!


Ahir a la nit vaig fer Chaltén- Calafate amb bus, 4hores. Avui he viatjat de Calafate (Argentina) a Puerto Natales (Chile), 5 hores més. Ja duc uns 8 segells en el passaport d'entrades i sortides d'Argentina a Chile, en tornar l'hauré de renovar!

La veritat és que he vist poca cosa de Chile però té bona pinta! Avui embarcam i crec que serà el dia que durmiré amb més gent, 22 persones! Ja veurem l'experiència! crec que de dormir, dormiré poc! Ja vos contaré dels fiordos chilenos!

Curiositats:

-Ahir en el Chaltén vaig conèixer la infermera de sa Cabaneta! una tia super enrollada que anava amb un grup de gent de per tot espanya.

-A Calafate vaig trobar 2 mallorquines palmesanes que coneixen es balaguers d'Artà!



Ja fa dos pics que em despedesc però és que no sé mai quan em podré connectar!

Besadessss i ara sí!, en 4 dies tornareu a tenir noves!!!!!


13 comentaris:

Miquel ha dit...

Jandemorens! Ses fotos són agafades d'internet o les fas tu? són espectaculars! Molt xulo! Cuida't i no te gastis del tot. Diumenge vespre estaràs localitzable?

rahel ha dit...

pichaaa, joer no mos porem despistar ni un momentet, ara feia una setmana que no mirava es blog (es que no tenc internete a ca nostra i sa vida d'estudian n em permet segons quins luxes)i has fet mil i una coses. atura una miketa que sino quant aniguem de viatge nosaltres ens pareixera pok quant o comparem amb lo teu, jeje. bueno guapita segueix disfrutant. besitus desde caiii

Miquel ha dit...

Mooooooooooolts d'anys! Mos hagués agradat xerrra amb tu avui...ja ho farem durant sa setmana.
Un besote!

Pere Piris ha dit...

Molts d'anys Cati.

Mokendo ha dit...

Hola! L'altre dia em vàren dir que tenies un blog del viatge i ara que he entrat, estic flipant de totes les coses que estàs fent. Estic molt contenta de veure què bé t'ho estàs passant. Molts d'anys!

Catigin ha dit...

hola,mols dayns per ai,catal as fiordos,lo de savionete una pasada,
astic contente de lo be catopasas,amd veni estiras amtranada par ana a nas varje,ja,ja,jo ti compeyare.som sa madrina,besitos.

maria antonia ha dit...

Hola catalina! No mos podem despistar ni un parell de dies que ja has fet mig Argentina i part de Chile! cada vegada que llegim el què fas i veim les fotos que envies més ganes tenim de visitar aquest super país.
Per aquí tot molt bé, tot i que fa dos dies que esteim a casa amb la passa de panxa que em sembla que ha enganxat a mig Artà!
Dimecres en Xesco marxa cap a barcelona a fer lo del Taller de contrapublicitat al CCCB, i ja te pots imaginar que està una mica nerviós. Jo marxo cap allà el dijous, aprofitaré també per veure ses col·legues de sa feina i visitar l'escola on treballava que ja els trob a faltar.
Molts petons i forces per seguir el ritme que dus!
Xesco i Maria antònia

Catalina ha dit...

miquel
holaaaa! Fins avui no he arribat a port!! me sap greu però diumenge estava incomunicada! Gràaaacies! vaig celebarho amb un pisco sauer en el vaixell! Les fotos són ben meves, una passada! ara men torn de treking. Bs molt forts per tota la família!!

Catalina ha dit...

Rafel
Hola guapíssim!! que passa per Càdiz!!! JO estic encara que vaig amb vaixell!!! tio com tho fas per no agafar maretjades! ja fa 24 hores que vaig arribar i encara pareix que lhabitació es mou! Crec que mhauré daturar a fer un descans! una besada molt forta i disfruta!!! que ben segur que ho fas! besssosssss

Catalina ha dit...

pere i neus
gràcies pels mooolts danys!!!! ho vaig celebrar amb un pisco, redell que és de fort! amb un ja vas entonada!!! que guai!!!
Res ja vos contaré pel blog. Besades molt fortes

Catalina ha dit...

luzma
hola guapos! ja veis estic pel món fent voltes!!! estic contenta que vos agradi el blog! així en tornar serà com si no men hagues anat, a més així la família me té localitzada.
Besades per tots dos

Catalina ha dit...

madrina
hola guapa! els fiordos una passada! de tot disfrut! vaig veure dofins, més glaciars, muntanyes espectacul·lars, postes de sol guapíssimes! gràcies pels molts danys i en tornar anirem allà on em diràs, crec que mallorca em quedarà petit!
Bs

Catalina ha dit...

maria antonia
Hola xulos! per aquí no par! el país dona per molt! k be que anigueu a barna, així recordareu vells temps, sempre va bé una sortideta. Jo crec que mha arribat lhora de fer una aturada, avui miraré de reservar un hotelet que té un restaurant vegetarià i meam si puc dormir tota sola perquè desde que vaig arribar donc amb molta gent. Res que disfruteu molt! ahh i que vos recupereu del vostre grip de panxa!!! quines putades! cada any passa el mateix! Bsds molt fortes