divendres, 9 de novembre del 2007

Un cafè amb llet amb les ballenes!!


Ahir vaig estar caminant per la gran ciutat de BUenos Aires, vaig visitar la tomba d'Evita i després vaig dinar en el vegetarià més gros que he vist mai en la meva vida! Tenia 2 pisos i per 6 euros vaig menjar com una reina! me vaig omplir be el gabaig perquè anava a embarcar-me amb un bus i ja pensava que el menjar del bus seria tan dolent com el d'avió. Després vaig seguir caminant per carrers peatonals amb un moviment espectacul·lar, vaig comprar un llibre de segona ma per estar entretenguda en el recorregut. I a les 19h agafava el bus per anar a la península Valdés! He estat durant 17 hores en un bus, he dormit, he escoltat música, he vist una peli, he lletgit, he escrit i he tornat dormir, no se dorm com en un llit però pot anar. El menjar! és pitjor que el d'avió, quina cosa més terrible!
Avui he arribat a la península Valdés, ja tenc per dormir en un hostel en una habitació de 4! He anat a passetjar per una platja que té 3km i la meva gran sorpresa ha estat veure una coa impressionant dins la mar, em pensava que eren visions i no! era de veritat! una coa d'una ballena. Com que feia vent, fred i plovia una mica, he decidit anar a fer un cafè amb llet a un bareto de la platja per veure bé aquest espectacle! Cada vegada em sorprenia i em sortia un somriure a la boca vegent la majestuosa coa que sobresortia, de tant en tant veia un llom i una xifonada d'aigua, com en els documentals! quina passada! he disfrutat! cada dia d'aquest viatge em guarda una sorpresa! Demà vaig d'excurssió per veure les ballenes de més aprop!

16 comentaris:

Pere Piris ha dit...

Quina sort !!
Ensaboreix tot aixo que t'ho mareixes. Quina enveja? Germaneta ets una campeona !!!
Una aferrada i saluda a una ballena de part meva.
Un Beso.

rahel ha dit...

pixa, me cau sa baba de lleguir ses teves aventures!!! ara o deixaira tot i vendria per disfrutar de argentina. cagondena, to mereixes. cuidáte loka i xa nos cuentas!! besos guapa

Catigin ha dit...

Hola Madrina!! fins avui no he sabut com contestar-te,ja saps! aquestes noves tecnologies... estic contentíssima de saber de tu i a més a més, saber que estàs de puta mare! quina enveja sana xavala! jo demà ja torn cap a la vila, no te preocupis que te cuidaré cateva com si fos sa meva, jeje! besadetes!!!

Miquel ha dit...

Im pressionant!!!! Nena, quina enveja! Veure balenes passejant per la platja... em pensava que això ja no es podia veure a cap lloc del món accessible. Deu n'hi do el suc que li estàs treient al viatge. Lo de les 17 hores en bus ja no t'ho envejo tant. Està clar q això s'ha de fer de jove... I els pibes... has fet alguna troballa? Bueno xiqueta, nosaltres per aquí anem prou bé, acabem de jugar a padel i no s'ha lesionat ningú.. hem anat amb bici a sa plageta i ara menjarem xinos...si és que vivim com reis!
Anna

Miquel ha dit...

Jo tb vull veure ballenes!!!!
miquel

Miquel ha dit...

PREST FARÉ 5 ANYS
PIKATXU

ARAN

Catalina ha dit...

piris
que feis?! la veritat és que ho estic ensaborint a la mala! i avui matí quasi li he fet una abraçada de part teva a una ballena! La veritat és que no duc una setmana i tot és flipant! en fer un mes! no sé si ho podré pair tot! Una abraçada per tots dos!

Catalina ha dit...

rafel
HOla lobo de mar! Vine tot duna que me fa falta gent! val en conec molta però tothom va al seu rollet, en aquest segle que ens ha tocat viure todos van a su onda!
che una besada molt gran. com a bon lobo supos que has vist ballenes de ben aprop.
besadotes idisfruta del teu viatge que també n'estas visquent un de valent.

Catalina ha dit...

cati ginard
filloleta! que passa per los madriles, barna?! disfrutes com una porcelleta! jo estic per aquí descobrint les noves tecnologies! estic disfrutant com una ballena! això és mel i serà inolvidable. ESper que te trobis be en el ponterro, the deixat instruccions i si tens fred hi ha l'edredon gruixat a la caixa de l'entrada. Una besadota guapíssima!

Catalina ha dit...

Anna
HOla guapísima com anam? Estic contenta que el paddel no vos hagi lesionat, si això de fer deport no dur res bo! jajaja. PEr aquí de pibes res de res! per buenos aires en vaig veure de guapíssims però més cregudets que te feien ganes de partir a correr i això no és el plan! jajaja. Ara pel sud meam que trob! Veig que vos ho montau molt bé, si és que la vida és això montars¡ho bé. MOlts d'anys per dilluns que crec que fas cosa! que ho disfruteu! Besades pels mataronins!

Catalina ha dit...

miquel
jajja. Explica al teu chef que les ballenes son molt importants per la ciència i que t'enviï de corresponsal a puerto piràmides. La veritat és que podeu fer un bon documental. Pens molt amb tu, m'he posat a caminar com una loca! cada dia faig un parell d'hores!
Besades fortes guapíssim

Catalina ha dit...

ARAN
HOla guapíssim! que prest faràs 5 anys??? ala que gran!!!! l'altre dia te vaig veure a una foto amb el cabell curt i pareixes tot un megapikatxu!! Esper que quan bufis demanis un desitg molt guapo i segur que set cumplirà! Besadetes

Catalina ha dit...

Carla
Avui he pensat amb tu! bé quasi que hi pens cada dia! He vist les ballenes tan aprop com quan tu veres els delfins! i la sensació és màgica! quina passada! si les marevelles del món estan a la natura! una besada molt forta guapíssima. I tu prest quans anys faràs????

maria ha dit...

Hola estimada!!!, vaja, vaja quines aventures més apassionants que vius. Hem llegit el teu reportatge i en Francesc està flipat, bé tots esteim impressionants. Escriu, escriu tot el que veus que per insignificant que sigui segur que amb els teus ulls serà grandiós. `
T'estimam molt, cuide't molt i disfruta molt!!!!!!
Salut i rialles, com sols dir tu.
Moltes besades. Francesc, Joan i Maria.

maria ha dit...

Amb l'emoció ens hem oblidat de felicitar-te. Molts d'anys!!

barbara ha dit...

No tenc ni punyatera idea si rebràs aquest missatge, perquè es la primera vegada que escric en un blog d'aquests, però per si un cas et diré, Catalineta Piris, que fas una enveja rabiosa, molt sana, això sí. Na Maria Amorós m'acaba d'informar de la teva meravellosa aventura i només llegint quatre línies puc intuir que t'ho estàs passant bomba! Desitj que tot segueixi així de bé i que disfrutis com només tu saps de la vida. Una abraçada ben forta! Ja m'aniré informant de la teva fabulosa aventura.