dimecres, 7 de novembre del 2007

BUENOS AIRES


Desprès d'un dia de retard ja soc a buenos aires! Vaig estar tirada a l'aeroport de Madrid durant 1 dia, vaig perdre una arracada . El vol ha estat llargu{issim despr{es d'haver estat 24h asseguda. Ara mem vaig a fer voltes per Buenos Aires amb bicicleta i per la nit anir{e a classes de tango. Necessit moure el cos!
Dema partesc cap a la Pen{insula Valdes a veure Ballenes i elefant}s marin}s. Ja vos contar{e.
Encara tenc una ma enrampada d'haver dormit en mala postura a l'avi{o. supos que no m'he d'assustar! Ah! I donc amb 6 persones, no he trobat habitaci{o individual!

6 comentaris:

Pere Piris ha dit...

Quina pasada !!
Disfruta tot això, i fer fotos de tot...

malen ha dit...

L'aventura és l'aventura...això de les esperes als aeroports és desesperant i si a més perds una arracada...terrible!!
Per aquí poques novetats. Això sí, em sent més segura a casa(la loca ha partit), basta dir-te que dimarts no vaig ni pensar a tancar la porta de casa per dormir!
Ja ens ensenyaràs a ballar tango. Ens veig a los melones: tango, pas doble...
Acabes de començar...disfruta.
Besades
Malen

Sa Cova ha dit...

Hola Catalina! Des de Sa Cova te desitjam tots que t'ho passis pipa. Encara que ja sabem que ho faràs. Ja ens mostraràs qualque foto ballant tango, no?
Una aferrada!!!

Pere i Aina

Catalina ha dit...

Malen
Jajaja! la perdua de l'arracada, m'ha marcat, vaig coixa! nomes puc mostrar una orella. Ara partesc a la recerca duna arracada per la meva orella dreta.
Estic contenta que la pau hagi tornat la pau, disfruta tu tambe i en tornar a los melones cada dissabte!

Catalina ha dit...

Com va per sa cova!???
Disfrutau??!! No vos puc mostrar cap foto ballant el tango perqué no se pot fer tot, a mes he destar amb els ulls tancats per concentrar-me! De fet ens han posat un mocador pels ulls amb un home desconegut que te duia per tota la sala! pensa si puc fer fotos, jajaja pero si que vos mostrare fotos dels argentins ballant tango. Besades fortes per tots dos! i disfrutau!

Catalina ha dit...

piris!!
disfrut, avui comen}a una altre etapa, diven que les ballenes ja no hi son pero com que ve de pas per anar a la patagonia, m'aturare per veure el que.
Procur disfrutar-ho tot, mem vaig cap a recoletta, ja tenc 3 vegetarians ullats, avui dinare be!
Bsades fortes