dilluns, 12 de novembre del 2007

Parrilla de marisc amb una botelleta de vi blanc de st elmo!

Che! k bárbaro!!!
Per aquí seguim en ruta! Avui després de 15 hores de bus he quedat siquiada a rio gallegos perquè el bus ha fet 1hora i 30 minuts tard i el bus d'Ushuaia ja havia partit! Res, paciència això m'ha duit a conèixer i passetjar-me amb una Australiana Vegetariana!!!! Increible però cert, 2 vegetarianes a un pais de carnota!!!! jajaja ara venim del super i hem comprat per fer-nos el sopar juntes en el hostel! Estic coneguent una gentada que no es priva de res, ella n'Angela pensa viatjar 6 mesos! diven que sudamèrica és el lloc més barat i més guapo per anar amb pocs diners, té raó però ... arribes a gastar!. Jo avui ja duc una jaqueta i unes botes de gorettex! resulta que per la Patagonia fa un fred que pela! ja sé que era d'esperar però jo no me pensava que en fes tant!!!
Aquest cap de setmana per celebrar el gran viatge vaig decidir anar a fer una mariscada, l'altre dia li contava a n'el meu germà! vaig entrar en el restaurant riguent perquè era xistós anar a fer un gran sopar de marisc tota sola. I no vos dic com vaig sortir després d'una botelleta de vi blanc! Tot va ser esquisit, me vàren entrar com ataquets d'eufòria!! Tot això fent de traductora a una taula del costat d'Alemanyes. Després vaig decidir anar al cinema i la peli ja havia començat però vaig tenir la gran sort que hi havia un concert en el teatre d'un cantautor un tal David. Va ser una vetllada molt emotiva, vàren fer un h omenatge a 3 homes que hi havia davant jo asseguts, havíen estat a la guerra del 82 i res vaig conviure amb ells una nit especial.
L'endemà vaig agafar un taxi i vaig anar a veure una loberia! Impressionant la jerquia d'aquests animalets, me va encantar veure com arribaven a la platja, resulta que la marea acabava de pujar i ells d'un tros ben lluny ja començaven a bramar anunciant la seva arribada!
Ara partirem cap al hostel a esperar la sortida del bus i ....13hores més!. Crec que en tornar no me voldré passetjar amb cap vehicle que dugui rodes!!!jajaja per ara no estic cansada, ja veurem! Crec que tot el que vius diariament contraresta les panxades de bus que te pegues.
Una abraçada molt forta per tots i totes!

12 comentaris:

Pere Piris ha dit...

Hola sister !!
Veig que t'ho montes de puta mare. Na Cati Piris flueix a tope. Així m'agrada, aquesta ets tu. Dues vegetas que a més no vos agrada el futbol, que feis a Argentina ???? Em ves agradat veure aixo de les loberias, toca ser un espectacle (parescut a les Illes Ballesta??). Be un espectacle segur.
Un beso, esperant un altre comentari.
PD: per fer un comentari pareix que has de tenir un compte a gmail. Potser que puguis canviar les opcions al teu panell d'opcions.

Catalina ha dit...

Pere
Això ha estat instantani!!! Vaig pensar amb tu a les loberias, és exactament el mateix que a les Ballesta! bé hi ha una cosa que canvia, que les veus desde terra, d'un mirador i noltros les varem veure navagant!
L'altre comentari serà d'aquí u ns quants dies. Avisa a cant de mar que estic molt bé i de la situació que estic visquent ara! Besades molt fortes!!

Sa Cova ha dit...

Hola Catalina!
Aquí ja s'està convertint en un ritual els vespres a sa cova veure la teva ruta pel blog.
Ja veim que t'ho estàs passant de conya.
Això de vegeteriana veig que no hi compta quan és marisc. Això és fer trampes!!!! jejeje.

noespotperdreres ha dit...

Hola Cati Piris!
Repassant tots els missatges pareix que has viatjat durant 1 mes com a mínim! Imagina't, i només ha passat una setmana. Ja saps que toca: omplir la bossa de sensacions, imatges, olors, renous ... i disfrutar de cada instant.Me n'alegro molt que disfrutis i que descobreixis món.
Un beso molt fort
Neus

Miquel ha dit...

Ola el 8 de mars fare 8 anys
i tu cuans anys faras ???
He vist foques, són molt boniques i molt mones. Quina sort que has tingut, noia!
Carla

Miquel ha dit...

Molt xules ses fotos que has penjat! me pareix que el viatge de l'any que ve serà a Argentina enlloc d'anar a veure yankis. I ara un copypaste inspirat per es de sa cova:-)

Vegetariano: Normalmente cuando se habla de vegetarianismo se habla de alguien que consume solo verduras o vegetales y que no come animales aunquepueden que consuman huevos y leche.

-Ovolactovegetariano: consume huevos y leche.
-Ovovegetariano: consume huevos.

-Lactovegetariano: consume leche.

-Pescovegetariano o pescatariano: solo comen carne de peces.

-Apivegetariano: comen tambien miel.

-Vegano: no consumen nada de origen animal, ni utilizan nada proveniente de explotacion animal, ni explotan animales de ninguna manera.

Frugivoro o fruitariano: Solo comen frutos..

-Organico: come cosas provenientes de agricultura y ganaderia ecologica

-Macrobiotico: si En teoria es como una dieta oriental para estar sanos o algo asi. En algunos sitios dicen que es como una dieta vegetariana o vegana y en otros que se come atun o pollo. Tienen dietas muy muy planificadas.

-Carnivoro: el que come solamente carne---

-Picador: espècie en vies d'extinció que se menjava tot lo que podia.

miquel

Miquel ha dit...

M'han agradat molt les balenes
Aran

Catalina ha dit...

Neus
Hola guapíssima!! això ret més que sa randa! estic disfrutant moltíssim! Pens molt amb voltros ara començaré a fer les vostres passes! Ja vos podreu imaginar tot el que veig, respir i per on camin. Disfrutau voltros també. Besades molt fortes per tots!

Catalina ha dit...

Sa cova!
Aquí sexo in Argentina!!! jajaja com ho duis? informau a nes batle de sa meva ruta! que no crec que vos faci gaire visites deu estar molt enfainat amb ses dones que l'envolten!!! Estic contenta que visiteu la pàgina, és una manera de no perdre el contacte!! Besades molt fortes per tots!!! guapíssims!

Catalina ha dit...

Carla
Hola xuli!! com estàu? 8 ja son molts!!! estic molt contentat! jo en faré d'aquí 3 mesos (encara falta molt) 32!!! que te pareix, estic feta una madona!!! jajaja Has vist quins animalets més guapos?!! ara me toca anar a veure pingüins!!! Besades guapa!!!

Catalina ha dit...

Aran
Hola picatxu!! com estas amoret!!! has vist ? quina cua??? era molt guai veure el xorro d'aigua que sortia de la ballena quan sortia de l'aigua i resulta que fan un renou molt fort, siulen!! però jo no ho vaig poder sentir, estàven silencioses quan les vaig veure!!
Una abraçada molt forta guapíssim!

Catalina ha dit...

Miquel
És un viatge molt guapo. Ara molts klòmetres!!! les pots fer amb avió o amb bus!! supos que tot cansa però val molt la pena!! això si has de venir amb temps.
Besadetes molt fortes