dissabte, 10 de novembre del 2007

una xerradeta amb les ballenes!!!!


Despés d'aquesta experiència crec que puc tornar! ei és broma! PErò és que he vist les ballenes a un pam! ha estat massa! he flipat molt! Resulta que a puerto piràmides davers 1000 ballenes venen a criar! I jo he tengut la oportunitat de veure una mare ballena d'uns 14 metres i una filla ballena que es passetjàven una devora l'altre! He fet fotos però no crec que pogueu percebre el moviment, la compenetració d'aquestes dues criatures! pujaven i baixaven al mateix ritme, mostraven la cua les dues en el mateix temps. REsulta que hi ha ballenes especials que les tenen batiades i la nostra ballena mare n'era una d'elles!. Era especial perquè moltrava la cua i no la baixava el cap duns quants segons, com si fes un circ per noltros! això no ho he fotografiat me sap greu perquè ... me queia la bava i deia piiiiiipppp he flastomat amb bon mallorquí! AIxí que haureu de venir, pensau que en novembre ja baixen cap a l'Antàrtida, vos queden quasi 20 dies!jajaja. També he vist pinguïns, una passada! Tot això m'ha costat una remullada perquè plovia però crec que l'hauré vençut perquè només arribar m'he pres un xocolata amb conyac! això és el que m'ha aconsellat una mexicana de discovery channel!
La veritat és que m'encanta aquesta estona del dia, això de tenir un blog me fa sentir acompanyada i rebre els vostres comentaris me fa sentir-vos aquí devora! Una abraçada molt forta. Vos estim molt i ja vos contaré la nova aventura que vé aviat! Demà surt amb un altre bus cap a Rio Gallegos per fer el transbord cap a Ushuaia. Ja vos contaré d'aquí 2 dies com ha anat tot. Mem vaig a fer una parrillada de gambes ! iujuu. Besades fortíssimes per tots.

2 comentaris:

Miquel ha dit...

Qualque vegada he pillat un documental que mostrava això de les ballenes a Argentina i veure-ho ha de ser realment...com tu dius. Noltros avui anam a passar el dia amb els pares de P4 i les seves criatures...tota una altra aventura que també t'explicarem...
bsades, guarra
(ai, perdó he tengut un petit atac d'enveja, ;-) i encara te queden quasi dos mesos de viatge...porcarra)
t'estim
miquel

Catalina ha dit...

jajaja!!! esper que el que em queda sigui tan interessant!!! Disfrutau amb els pares que segur que també me contau coses! cada dia és un viatge siguis a on siguis!!! Ahir vaig pensar amb tu! vaig fer una parrillada de marisc i una botelleta de vi blanc!!!! jajaja reia tota sola!!! no puc riure amb ningú mésª!!! ric molt perquè tot em sorpren! coses que no faria mai tota sola a la illa de mallorca, ara no me queda més remei i és molt xulo!!! Besades per tots 4!!!! Vos estim moltíssim!