dijous, 8 de novembre del 2007

No me pensava mai anar a veure tangos amb na Bjork!!


Com a primer dia no me puc queixar, de vacances pareix que te mes hores el dia. Tenc temps de tot, vaig super relaxada! Basta dir-vos que ahir vaig anar a fer un tour amb bicicleta que va durar 3hores per la gran extensió de la ciutat de buenos aires! Varem anar per una gran reserva ecològica que te una extensió de 300h, amb una quantitat d'aucells increïbles i com uns hansters enormes que sa passegen! La reserva de fons te uns edificis enormes, gratacels moderns, la ciutat esta plena de contrasts. El famós caminito me va decepcionar un poc, es super-mega turístic! Pero be, la historia que te l'enconfita. Varem fer un gelat italià boníssim, aquí es veu la gran diversitat de cultures i histories que les marca. La ciutat en si es com a vella, bruteta i per tot veus gent que passa fam, un 70% dels habitacles son d'ocupes, es molt curiós. Es necessari que entri en el poder una altre Evita que tengui en compte la gent pobre.
Desprès del tour, dutxa i a ballar. He ballat amb un alemany(la veritat es que el tango no esta fet per ells), amb un d'Austràlia, un americà, un Francès i amb un argenti(son perillosos, a la primera paraula de canvi ja et piropetgen! )Ja se el que estau pensant pero tranquis he dit ballar! Desprès anàrem a fer una pizza, a una pizzeria enorme! mai havia vist un restaurant tan gran! a la sortida anàrem a veure ballar tangos i unes taules mes enlla´hi havia na Bjork amb un vestit vermell de seda i tota la cara pintada com si fos una papallona! total! ella no aixecar el cul de la cadira però va ser un espectacle veure com es moven les parelles argentines, com es sedueixen amb una elegància i un posat increïble. Me faré tanguera!!! jajaja
Això d'estar a un altre país, sense cap feina mes que passetjar! m'encanta!
Besades per tots

6 comentaris:

Pere Piris ha dit...

Hola Catalina, ara he vengut a can Pere i he vist tot el que has enviat. Estic molt contenta de veure que t'ho passes tant bé. Segur que sera un viatge històric.
No deixis d'escriure les teves experiencies, totes ehhhhh!!! Ja ja ja!!
Per aquí tot segueix igual, estic esperant que toquin les sis i mitja per anar a Thai-txi. Tu balles argentí i jo ball xino. Una besada i fins prest.

Miquel ha dit...

El papa m'ha posat un video de na bjork i m'ha encantat. (its so quiet)
carla

Avui he dormit a un hospital ple de cables i m'han filmat com dorm...m'han trobat fent una apnea...res important...ja ho veuràs quan tornis a n'es quequi..Per cert, molts homos trob en auqest viatge...meam, que no sigui australià, per favor...;-)

Sa Cova ha dit...

Bones cotorri,això del francès, australià i alemany, que és un xiste?
Això era un alemany, un francès,un alemany i una mallorquina que ballaven tangos... jaja
Des d'aquí seguim la teva gran eixida com si fossin capítols de Sexo en Nueva York.
Ja és ben hora que pengis alguna foto.
Envia'm al meu correu la teva adreça de messenger o gmail per si hem de fer conversa,que te seguirem com a Gran Hermano cada vespra a la Cova.(Pere)
Una abraçada Maria Antònia, Antonieta i Aina.

Catalina ha dit...

Hola Carla! Com estas? Segur que has disfrutat amb na Bjork, a mi moltes coses de les que fa m'agraden molt. Estic molt contenta de que m'escriguis! Esper que te vagi molt bé l'escola, segur que t'hi va! i aquella gimnàsia que feies que no se com es diu, com te va? ja fas l'espagat, el pi i que més! Una besada molt gran per a tu i n'Aran

Miquel esper que no sigui res, això del dormir a la nostra família no és el millor que tenim! sI vessis com donc jo per aquí, me despert en cada susto! pensa que donc o bé a un bus o bé amb 6 persones, un xou!
I tranquil que per ara els homes estan situats, ni Australià ni Argentí, com son! son la pera! t'engatussen i te foten el que poden! Punyeteros!

Catalina ha dit...

Hola mumare, estic contenta que pogueu seguir la meva ruta! jo així estic tranquil·la i se que estau al corrent de tot i no fa falta cridar per telèfon! Disfruta amb el thai-txi! ja me faras alguna classe en tornar! Una besada molt gran, vos estim molt!

Catalina ha dit...

Cova!!! que feis?!!! Es brutal que pogueu seguir les meves passes! aquestes noves tecnologies son espectaculars. Això de sexo deu ser en Nuevayork perquè per argentina és com per Mallorca! Nines això és un desastre! donc amb sis persones però en una llitera ben tota sola! Ballar tangos és l'únic que m'ha apropat a un parell d'homes! jajaja Res esper coincidir pel msn un dia d'aquests!!! Bsdes fortes per tots els visitants of the COVA!