dimarts, 27 de novembre del 2007

REBONICO!!


Mallorquins i catalans! Na Marta i n'Anna.
poble de San Martín de los Andes


El llac de San Martín de los Andes.


Remandola por el lago Gutierrez!



Així és com ho diuen per Chile, rebonico!
Navimag!! fa 2 dies que hem arribat i encara no estic recuperada del vaixell! només vàrem tenir força 5 però a mi me va bastar. Els fiordos impressionants! Ha estat un viatge dins el mateix viatge! Vàrem veure dofins, pingüins, moltes aus! També vàrem passar per un glaciar! postes de sol,... tot espectacular! Ah i l'experiència de dormir amb 22 persones brutal, molt entretengut, dormiem amb lliteres de 4, cada un tenia un racó amb un bloquer per guardar les motxiles!
Vaig arribar a les 8h del matí del dilluns a puerto Montt(Chile) i vaig aprofitar per anar cap a puerto Varas, un lloc increïble, pareix que estàs a una zona d'Alemanya. Els alemanys la colonitzaren, tothom xerra alemany, tots els cartells amb alemany, com Cala Rajada més o menys, bé aquí és pitjor el paisatge és igual que Alemanya, això no vol dir que no sigui guapo però si més no és xocant!
Al mig dia vaig agafar un bus cap a Argentina (ara ja duc 12 segells en el passaport)
i vaig anar a Barriloche! una flipada! quina verdor (1000 tonalitats), boscos frondosos, flors de tots els colors, llacs per tot! m'encanta! L'endemà al matí vaig fer un trekking pel cerro tronador, visitarem un glaciar negre, és molt curiós! A la nit vaig acabar desfeta, ni vaig sopar, vaig menjar un gelat boníssim a "jauja" per recuperar-me!
I avui he fet un altre trekking, hem recorregut barriloche, hem pujat una montanya amb telesillas i he flipat amb les vistes, catalogades com les millors vistes del món! Aquesta setmana he acabat el llibre de Paul Auster "El palau de la lluna" i m'ha encantat perquè hi ha un moment que surt un personatge que és ceg i posa a prova al protagonista perquè visqui un poc l'experiència de ser ceg a una ciutat, li fa veure la importància que té la vista i realment a mi m'ha sensibilitzat molt. Constantment estic donant gràcies de tenir els 5 sentits a n'aquest viatge!. Admir en Joan de Manacor que s'animàs a fer el viatge i disfrutàs d'ell, un 10 de part seva!
Després hem caminat i hem vist diferents cascades i per acabar Kayak pel llac Gutierrez!
Res ara mem vaig a dutxar que he quedat amb dues catalanes per anar a sopar a un vegetarià.

Bsds fortes per tots

8 comentaris:

Pere Piris ha dit...

Barriloche,
beu un xocolate calent a la xocolataria Mamuska i un gelat de calafate a Jauja. Que Bo !!!
Ara vendria...
Un Besote

Catalina ha dit...

Pere
El xocolata més bo que he provat mai, de tan bo que me escaldat sa llengua! El gelat el vaig fer ahir ohhhh quin gustas, ara si que puc partir cap a san martin de los andes!
Q bo!!! he comprat bombons per demà i ja no men queden! això és un desastre, el país de ses llepolies!!!
Besades per tots dos. I disfrutau amb els Mendozeros!!

Miquel ha dit...

N'Auster és collonut...jo ara n'estic llegint un sobre la mort molt interessant. Val la pena fer l'exercici d'estar en contacte amb el Yang per poder apreciar el Ying i viceversa...Carpe Diem, estàs molt carpe diem i això és guai...per cert, estàs a punt d'arribar a l'equador del viatge.
Enhorabona! L'any que ve on vas, viatgera?
;-)

Catalina ha dit...

Miquel
Jo ara mhe comprat un de Claudia piñeiro "Elena Sabe" ella és argentina, el mhan recomanat a la llibreria, ja te diré que tal. nAuster mha encantat, és molt divertit i sorprenent, mha tenguda enganxada i no volia acabar el llibre per res en el món, no volia abandonar la història que me feia tanta companyia.
Lany que vé! ho diré fluixet perquè encara falta molt temps però tenc ganes del Nepal!! ja es veurà com roda tot i acab amb forces. Estic a l'equador! encara poden passarme moltes coses i conèixer molta més gent, ja he perdut el compte! Besades molt fortes

Catigin ha dit...

ja,pesava pena no no sebre res de tú,a se foto del lago gutierres estas presiosa,divertit mlt,a deu guapa....madri.

Catalina ha dit...

madrina
No has de passar pena, si no dic res és molt bona senyal!!! La veritat és que ho tengut mal de fer connectar-me aquests darrers dies. Ja te sonen tots aquests llocs! digues a mumpares que he fet el cruce de los 7 lagos i he menjat sa super tortita, ha estat collonuda! Ara soc a San Martin esperant el dia de demà per anar cap a Pucon (CHile). Besades molt fortes guapíssima!

Catigin ha dit...

Madrina!!!!
Pens en tu... segueix així!
vaig a menjar xocolata, n'he sentit tant a "parlar" que m'ha pegat antojo!!
un beso, tstim!

Catalina ha dit...

fillola
bombonet! jo també pens motl amb tu! que te sigui de profit! Una cosa que no pens mai a dir-te del ponterro! ves a cant de mar i carrega un sac de sal que ja deu hora de carregar el dipòsit, gràcies guapa.
Disfruta molt tu també. NO mhas contat res de barna i madrid! esper un email teu!
besades fortíssimes, jo tb testim!