dimecres, 14 de novembre del 2007

VOLANT PEL CANAL BEAGLE!!!! EL FIN DEL MUNDO!!

Uff, la caminada per fer!

iupii, la caminada ja feta!

illa for fucking! val molta plata arribar-hi, ho deixarem anar per un altre any!


Aeroplano, 4 places!!



Motores y a volar!!!

Como andas? por aquí estuvo relindo!!!
Guauuuu! Avui ha estat massa! He anat amb un "aeroplano" (de 4 places) sobrevolant el canal del beagle!!! Impresionante amigos!!! En el principi la panxa me donava voltes però desprès ja he agafat confiança i he manat el xirme!! Hem vist a 2000 peus totes les illes (de los pájaros, la redonda, de los lobos, for fucking...), el lago roca, el glaciar de chile,el faro del fin del mundo...Una virgueria!!! No me pensava mai veure tangos amb na Björk, ni volar amb avioneta!!! Hem fet una sortida de 30minuts, ha estat massa. Ushuaia és guapíssim!
Hem dinat assegudetes a un lloc que fan menjar per endur vegetarià, mos hem posat les botes n'Àngela (la de Tasmania)i jo, tot allò que duia soja ho he demanat, així vaig amb provisions pel fred!
Per la tarda hem pujat amb telesilla a la falda de la muntanya del glaciar marcial i hem caminat 2 hores per damunt la neu, hi havia moments que la neu ens arrivaba pels genolls! justiment ha arribat un moment que ens hem hagut d'aturar perquè no podiem seguir i ...no hem pogut veure el glaciar! però hem tengut molt bones vistes i hem fet una caminada molt xula!
Ara cap al hostell, ens farem una sopeta calenta, un ou fregit amb un poc de pa i a descansar que demà tenc excursió pel parc nacional de la tierra del fuego!
Cada dia és sorprenent! cada dia és una aventura! cada dia!!!
Besadetes per tots!

20 comentaris:

estrella ha dit...

Hola reineta.

Te varem enviar un comentari que crec que no as vist, el te vaig enviar al primer dia !!per equivocació!!

Cada dia seguim els teus pasos, pero ens costa enviar-te un comentari perque sempre apareix algun entrebanc, ens oblidam de la contrasenya...

Ens encanta això de conectar-mos a les nits i veure per on pares, es una passada.

I que, com ho veus per viatjar amb nins? Imagin que a un altre ritme! però dim que trobes?

Disfruta, disfruta i segueix menjant així de bé, per el que veig els vegetarians a Argentina no pateixen gana.

Una forta abraçada de tots tres. MMMUUUUUAAAA

Sa Cova ha dit...

Hola Catalina!

Aqui a sa cova seguim les teves aventures com si fos un capítol de Friends.
Ara me fas enveja i m'empenedesc de no partir, però bé, un altre any serà. Tu disfruta i ja ens contaràs. Bé no! quan arribis no hauràs de contar res a ningú. jeje, tothom està al corrent de la teva gran aixida!

Besos

Aina i Pere (Sa Cova)

Catalina ha dit...

Estrella, Peix i Dahara
Com estau guapissims!!!
Es el primer comentari que rep vostre! els altres no mhan arribat, me sap greu. EHhh es una passada pels vegetarians, no per tot hi ha pero trobes molta cosa. El que hem anat avui eren 4 japonesos que tenien tot tipus de menjar a una vitrina (milaneses, croquetes, arros, ensalades, pasta, pastissos...) tot esquisit, he pensat amb el nostre katerring Chanti!!!ho venien tot en tuppers a pes i au!una gentada resident, turistes nomes erem noltros dues. Es curios pero fa 3 dies que estic xerrant angles, vos imaginau! crec que cosa aprendre. VIatjar amb na Dahara???la veritat es que perills no nhi ha, hi ha bastants parks,el contacte amb la natura es pur, animalets... pero un gran empero son les distancies!!!son grandioses (15-20hores de bus) i amb un infant pot ser dur! clar que pots anar amb avio pero heu destar disposat agafar 9 o 10 avions si ho vols veure un poc tot. NO se aixo es lunic empero, pot ser molt cansat per linfant i per voltros. Pero tot es possible. En els hostels per ara em trobat un nin que devia tenir prop de 8 anyets. Me sap greu trobar aquest empero tan gros pero supos que ja vos ho devieu imaginar. Mencanta que disfruteu de seguir les passes, tothom me diu que pareix una novela, una serie,... estic molt contenta que vos agradi! besades inmenses per tots 3!

Catalina ha dit...

sa cova!!!
K vos pareix el nou capitol de na Phoebe (s'escriu aixi, he flipat!!!) de Friends of de sa cova!!! Aineta avui mateix pensava amb tu, pensava aixó mateix. Peró no passis pena que viatges en vendran mes, a tu te toque cumplir amb altres coses que segur que tambe te fan molta ilusio, fer un ca teva! no es palla! aixi que thas de centrar amb el tema, si estassis aqui pensaries amb alla i ara el que has de fer es molta feina que jo en venir vendre a fer es te a sa teva camilla! sense contar res, sereu vosaltres que me contareu!!Ja has avan}at molt??? esper que si. I en Pere i na Mantonia ja tenen el parquet acabat?? Meam si quan venc feim una mega festa amb tacons i estrenam el parket!!! Jajaja. Estic contenta que vos agradi seguir l'eixida, jo estic super contenta de tenir noticies vostres. Besades for all people of sa cova!!!!

Miquel ha dit...

Joer, hauré de venir a sa cova aquesta: vos agraden friends, cantar amb singstar...jo ara m'he comprat en Buzz, un joc de preguntes i respostes que flipes, és com anar a un concurs de sa tele. Per cert, perdonau, però ahir no feiem Canabis a Quequicom sino Diabetis...és una mica diferent.
Això del "relindo" m'ha agradat molt...jo sé dir "La concha de tu prima", 1, 2, 3 responda otra vez catalina.
Besades i apunta't-ho tot que noltros també vendrem amb nins!
Per cert, que sí, que venc sa Virago. Me'n vull comprar una altra tipus Burgman (no burgman flash, no...)

Catigin ha dit...

Bones cunfit!!
Cada vegada que llegesc "La GrAn EiXida" quet amb una cara rollo boca oberta i ulls de mussol... ets sa Crack!
Mumare vol aprendre a enviar missatges d'aquests, avui l'hi ensenyaré perquè també et pugui desitjar el millor!
Ahir vaig fer cafè amb tia Antònia, està esplèndida... segueix les teves passes de pe a pa! jaja
Res nina... segueix contant cosetes que disfrut de llegir-les! :)

una besada gegant!!
Pd: t'estic cuidant sa casa, ses plantetes encara estan vives, tranki!jijij

Catigin ha dit...

hola,com te va,veig que bé!! ´
M'hagués agradat veure't amb s'avioneta,jeje!!
Sa teva fiolla ja m'ha ensenyat a enviar missatgets!! :)

Madrina

Pere Piris ha dit...

Tothom s'apunta a enviar coses, aixo es guay ? Supos que te n'adones de l'equip de PRO-CATI PIRIS tens a la teva contrada.
I continuant amb les envejes, joder avioneta, joder joder. Salomon y un glaciar, mes joer.
Això està molt bé !!
En pocs dies mira el que has fet i mira el que et queda!!! IRAAAA!!!
La teva amiga tambe es posa a donar voltes com una loca com el diabo de Tasmania. Toca ser una illa molt xula. Mira dues illenques vegeterianes motxileres hosteleres buseres a Argentina.
Un Beso gros.

Unknown ha dit...

Hola Cati!!!
Que pasada....cuando leo tu blog me entran ganas de partir ahora mismo!
Tendras un "super diario" ya escrito de tus aventuras despues del viaje.
Por aqui hace muy mal tiempo y mucho frio...estamos congelados, menos mal que esta la chimenea.
Te mando un beso muy grande, disfruta del viaje, y sigue escribiendo asi todos podemos vivirlo contigo un poquito.
Mua!!

Pere Piris ha dit...

Hola Cati !!
Som la teva mare i estic espantada de lo molt que disfrutes aixo es una passada. Estic molt contenta que aprofitis el temps i tot sigui tant guapo. Tambe que hagis trobat una companyera. Ara tendr� un altre puesto on anar, que segur deu ser ben xulo. Segueix disfrutant i fins prest !!
Besitos i un per n'Angela
Sa mama
PD Es papa t'envia besos i disfruta tant com tu. Es molt feli� de que tu disfrutis tant.

Pere Piris ha dit...

Hola Cati !!
Es maravellos tot el que estic vegent. Es canal Beagel m'ha impresionat i m'ha recordat quan hi anrem amb la mama. Segueix aquest ritme. Des de can Pere T'estim molt.
Ton Pare.

estrella ha dit...

Tia ! Aquest viatje segur que et fa més conscient de la quantitat de gent que t'estima i està pendent de tu.

Supos que com dius les distàncies son molt grans, ja veurem tal vegada ferem menys recorregut, quan arribis ens deixaràs la guia i començarem a mirar.

He vist que el comentari que et vaig fer la primera vegada està al primer dia.

He anat a n?isabella avui, li he deixat la direcció d'aquesta plana perquè li fa moltes ganas saber coses teves, el tema dels diners solucionat!!

Na Dahara ha apres a dir tatatata! Una cosa nova!
Disfruta com un ocellet. MUUUA

Catalina ha dit...

Fillola
K passa bombon? k fa es ponterro? sa porta bé?! I tu k fas? com te van les classes de dansa? Segur que quan torni no te podre enganxar ni a la primera! i les classes amb els peques? Segur que ja disfrutes a tope, que tels has guanyat a tots!
K be que disfrutis de veure els missatges! jo disfrut de rebren vostres!!
Una besada molt forta a na noemi i companyia que segur que coven pel sofà de casa!!! jajaj disfrutau molt i bona estada!!

Catalina ha dit...

Miquel
Com estas guapíssim? ja tens 2 fans noves pel programa, desde argentina te vaig fent propaganda del qquicom!!!
K guai que te compris una moto, segur que serà millor que la que tens ara més xula, no sé!!
Per cert el joc de cantar guay, ara el de preguntes no és el meu rollo! 0di el trivial, mimagin que deu ser el mateix. A sa cova som uns seguidors de friends i de sexo en nueva york, va per temporades disfrutam molt! En venir ja ens faras una visita!jajaja
Dona una besada a nels peques!!

Catalina ha dit...

Madrina
A la fi!!! trobava que estaves molt silenciosa!! no sabia que passava!! ara veig que la fillola t'ha posat al tanto de com fer-ho per enviar-me missatges, això m'agrada, estic contenta! T'imagin a cada hora mirant la pàgina i seguint-me per les amèriques. Avui ja he trepitjat el vostre terreny!! Ushuaia! k guapo. Disfrut molt! besades molt fortes

Catalina ha dit...

pere
Amb salomon a la fi del mon!!
Com estau bombons? Jo per aquí flip molt, avui ja he fet coses per on vosaltres ja heu estat!
La de tasmania, flipa! crec que li he donat canya! no havia fet tant en 3 dies! està que flipa i mira de seguir-me però jo li fuix no per mal però jo ja tenia una excursió programada i ella no lha poguda fer així que ha de quedar un dia més per aquí abaix.
Besades fortes per tots dos, carinyets!

Catalina ha dit...

lena
k tal guapíssims? Supos que estau de p mare a davant la ximenea amb els vostres soparillos i els vostros berenars!!! Jo per aquí disfrutant. Tu lena te deus imaginar molt be el recorregut, deus recordar vells temps. Això és una marevella, no m'ho imaginava tan guapo!! la veritat! Vos enviï una besada molt gran per tots
MUUUUAAAAA

Catalina ha dit...

mumareta!!!
Com estas guapíssima? m'han dit que estàs esplèndida com sempra!! Si tu ja no canviaràs! Aprofitar el temps??? perquè el dia no dura més perquè sinó ...encara faria més coses! la veritat és que m'he darturar els peus! hi ha tant per fer que torn com a loqueta!
Hauré danar a Tasmania, m'ha dit que és preciós! ñes una pena però avui mos despedim! però segur que ens tornem a trobar.
Besades molt molt molt molt fortes i una fortíssima abraçada!

Catalina ha dit...

mumparet!!!
això és massa! ja entenc la teva passió per Argentina! i a més si l'acompanyes amb un asadito, no te dic!!! Disfrut tant i pens tant amb voltros de tot allò que heu anat explicant, disfrut tant i tant! Gràcies per animar-me a venir, no m'enpenedesc gens ni mica, a l'enrevés me tornaré una adicte com tu a n'aquest país, el recomanaré a tothom!
Una besada molt molt molt forta i una abraçada fortíssima!!

Catalina ha dit...

estrella
ja veus! avui quan he obert el correu he rigut i he plorat al mateix temps!! això és molt emocionant veure que tothom disfruta de seguir les passes i k tothom sanima a escriure.
Gracies per arreglar el tema amb na Isabella!
Tatatata!!! k guai!!! ja me perdut un capítol de na Dahara. COntem tots els avanços!!!
Besades molt fortes per tots