dissabte, 29 de desembre del 2007

Bones. Ara ja sí! no puc ni contestar als comentaris! la veritat és que m'he emocionat! Ara només em connect per confirmar els vols ! >Estic molt contenta de que hageu disfrutat com jo de tot i esper demà tenir un moment per fer el darrer escrit. Ara mateix estic en un hostel d'un argentí que ha viscut a Cala Rajada i me mostra fotos de Cala Agulla, el laguito... si el món és redepetit!! Avui he estat a Tigres molt interessant, un lloc molt aprop de Buenos Aires on la gent disfruta de navegar pels deltes! Demà aniré a despedir-me de Sant Elmo, si tenc temps aniré a Colonya, uruguai... i tot el que doni el dia. Dilluns matí ja embarc i dimarts arrib! Quina passada! tenc moltes ganes de trobar tots els comentaristes per donar-lis una forta abraçada! i els que no conec ja la vos enviï virtualment!
Besades per tots, vaig a exprimir buenos aires!!!!!

2 comentaris:

Magdalena ha dit...

Hola Catalina ja veus que el que dones ho reps. I tu brilles en aquest viatge per tant no fas més q rebre coses bones. Continua brillant. Fins aviat. Molts d'anys.

P.D:Tb hem disfrutat llegint els teus comentaris. Ahir vaig parlar amb na Mariàngels i amb va dir que havia quedat al·lucinada amb la teva experiència. Així que segur que hi ha molta gent que te llegueix encara que no t'escrigui.

Besos i esperam una visita teva a sta eugènia. Ara amb el que has recorregut venir fins aqui serà un no res.

Magdalena, Santi i Jaume

Catalina ha dit...

Magdalena
Com vos trobau? Veig que he sabut transmetre el que sent perquè la veritat és que estic feliç! aquest viatge ha estat massa, he tengut molta sort! Veig que tothom més o menys ha anat seguint l'experiència! Ja vendré ja a fer-vos una visita! em de fer un bon mate! La veritat es que no sé la quantitat de kms que he fet però són moltíssims, meam si qualque dia faig calculs! Una besada molt gran per tots 3 o 4?!Molts d'anys i fins aviat