dijous, 20 de desembre del 2007

SAGTA LA LINDA!!

No crec que amb les fotos que vos enviï vos pogueu fer la idea!!! Això és increïblement guapo, atractiu, interessant, encantador, amb molta cultura, amb gent guapíssima en tots els sentits, amb molta natura, amb 200 muntanyes que contenen història... He trobat el meu Segon lloc de residència!!! Un argentí abans de partir, me va dir: no te fiïs de cap argentí, ni de jo que saps on faig feina, soc el teu veí i faig feina amb amics teus!!! però crec que dels Salteños jo me fiaria! PErò tanta sort que men vaig demà perquè sinó crec que men passaria alguna, faria qualque desastre!! Si senyors demà men vaig a les 6 del matí i arrib a les 8h del matí següent! 24h de bus! Vos ho podeu creure, no sé quan és el dia dels innocents però aquesta és vera!!!
Tothom me demana que perquè no me vaig deixar que m'acubassin!"!!???? I voltros que vos pareix! tota sola pel mon! amb la motxilla a l'esquena, la vida a la panxa i vegent la gent enterra amb colvunsions i plorant, gemegant...!!!! i jo que! només pensar que no sabia el que me podria passar i qui m'acompanyaria en el viatge de l'inconciència no me vaig atrevir, la veritat és que me'n pened un poc! però com que tornaré i acompanyada! ja ho provaré en tornar no passeu pena!L'any passat vaig fer un curs de quiropràctica i ens feien una especia de resets i vaig disfrutar però allà tenia el meu germà que m'acompanyava i és molt diferent tenir algú en el costat que ha viscut el mateix, t'enten, et coneix i t'estima. Qui es vulgui apuntar venim cap aquí que hi ha una dona que ho fa tots els dissabtes a un poblet de 10 a 16h de la tarda!
Una besada molt gran i en el proper missatge vos contaré tot el que he fet A SALTA LA LINDA!
Ara men torn a sopar amb el vasc i l'holandesa, encara no havia parlat d'ells! les vaig conèixer ahir i vàrem sortir, vàrem agafar una bona castanyeta i avui tornam a repetir de lo molt que disfrutarem. Supòs que ja enllaçaré amb demà matí per anar a collir el bus.
Besades molt fortes. Hasta luego! Suerte! Cara bonita! (m'escometen per aquí!jajajaj)

6 comentaris:

SARA ha dit...

SARA:Hola Cati!!!Com va tot??Ets una marxosa!!Allà on vas ompls d'alegria!!Estàs vivint algo innolvidable, ets concient??Quina passada...Tendràs un caramull de coses per contar i un munté de records que no oblidaràs...Bé nina, disfruta del temps que et queda per allà i que passis unes festes collonudes.
MOLTS D'ANYS!!!!!!!!!!!!Besitos

Miquel ha dit...

ARa me'n faria un de reset...mmmmmm....per cert, bones notícies: Es Quequicom continua. Resulta que ara som es programa més vist del 33 i qui mana no els ho deixa matar. Ja t'ho explicaré. Meam si mos connectam aquest cap de setmana. Per aquí s'ensuma nadal? jo me'n vaig que avui feim es sopar de sa feina...kagondena, vaig amb sa moto i plou...Ei, d'aquí 10 dies mos veim...aprofita que s'acaba!!!
Bezitos

Anònim ha dit...

Catalina som na Xisca de sa botiga de Can Ayala (expert)
te vendra denou que t'escrigui pero ara acab d'arribar d'asajar les maitines del convent i tompare m'ha fet tanta propaganda del teu blog que no he pogut resistir la tentació de llegir-lo. He començat al prinicpi i no me pogut aturar! Ho trob superinteresant. Ja se veu que to pases bomba. Quin enveja. quines experiencies més bones. Enhorabona. Salut i que ho acabis tan be com t'ho estas passant.

Catalina ha dit...

sara
Hola guapa! Com estau? m'han dit que fereu una festada per l'aniversari de na Laia! que guapo reunir-vos tots! supos que vos donaren records, besades i de tot de part meva! En 2 vaig a tope! cada vegada vaig més a tope! no sé si sabré posar el relantí en arribar a Mallorca! La veritat és que sí, que serà inolvidable! estic visquent un grapat d'experiències fantàstiques! Que passeu també molt bones festes voltros! jo per aquí no sé que faré tot és nou i una aventura!
Besades molt fortes per tota la família! Molts d'anys!

Catalina ha dit...

miquel
que bé estic super contenta! no era normal que vos llevassen el programa! Supos que això tha motivat a tope! sou els millors! aquest cap de setmana serà quasi impossible conectar-nos estic el mig de la nada i no hi ha més que ms escrit!Bon nadal per tots, voltros també disfrutau! Ens veim redeprest! Besades molt fortes

Catalina ha dit...

xisca de can Ayala
K bó! de cada vegada hi ha més gent que entra en el blog, hi han més de 300 visites! estic molt contenta que t'agradi, això m'anima més a escriure, encara que ara serà més dificil i ja s'acaba! és una llàstima! però els viatges són com una vida, comencen i s'acaben! una besada molt gran i molts d'anys per tots, records a nen Bernat!En tornar m'apuntaré a les vostres eixides!