divendres, 7 de desembre del 2007

VALPARAISO A MENDOZA DEL TIRO!!

Avui ja me despedit de Chile! Hem partit avui dematí a les 8h des de Valparaiso i hem creuat pels andes! Tot el viatge ha estat marevallós! me posat els auriculars amb la meva banda sonora i he disfrutat! m'encanta anar amb el bus! significa canvi! A més aquesta vegada tenia molta partiguera de Valparaiso, m'ha agradat molt, és una ciutat molt Bohèmia però el perill m'ha fet estar amb molta tensió, amb tota la gent que xerrava de Valparaiso m'obligaven a posar-me la motxila al davant i jo me resistia perquè pareixia que ho feia més coneixedor que era estrangera. A la nit he optat per sortir al locutori i a sopar amb una bossa de plàstic que feia menys robera!
Chile m'ha agradat molt, sobretot la gent chilena és molt agradable! Pel que he vist és més brut que Argentina però les construccions de les cases són molt més guapes, totes són de fusta i baixes! no hi ha massa edificis. A Chile no hi ha tants kilòmetres de pampa, tenen més vegetació, tenen més sembrat i les carreteres estan més asfaltades (a Argentina és un desastre tot son ripios i a dins el bus hi ha un polsegué!). En els dos països me dona la impressió de que la mateixa feina que fa una persona a Europa, ells necessiten ser 4! un mira, l'altre pren la comanda, l'altre cobra, l'altre entrega el que has comprat! i són molt lents! és normal que els hi costi agafar el nostre ritme, noltros som uns estressats!!! En els dos Països es saluden igual: si no coneixes la persona li dones la ma, si la coneixes un poc li dones una besada i si la coneixes molt una besada i una abraçada amb estreta. És molt curiós perquè s'ho fan entre homes, dones, nins...
Respecte al meu cosset! Tenc picades per tot no sé si són puces, xinxes o alèrgia a alguna cosa que he menjat, no és res greu me piquen de tant en tant, grat i m'espasa. El més important és que he sortit de Valparaiso i no m'ha passat res!
Vos envii una besada i una abraçada amb estreta per tots els lectors del blog, ja podeu escriure comentaris sense haver de posar contrasenya, en Pere ho ha configurat perquè sigui més senzill, així que animau-vos perquè rebre noves vostres m'omplen d'energia i em donen forces i ganes de seguir! Pensau que demà men vaig amb la conèixer la família de San Juan, estaré 7 dies a fora vila profunda, ja vos contaré, segur que serà una super i bona experiència. Me connectaré en poder! Adeeeeuuuuuuu

12 comentaris:

Catigin ha dit...

hola catalina,no mos asustis axo dal valparaiso,noltros ca nosrres mos coiona,tinim coions d'no surti ni a fe una volta,da lo da sespicadas pot sa des bichitos ca sapesaian"ses fotos un deu"amb riba a san juan dona un beso a totom de part nostra,té gradara mlt.bess...madr........

maria antonia ha dit...

Hola Catipiris!

Ara feia uns quants dies que no et seguíem la pista, estàs a tope!

Hem disfrutat de llegir tot el que fas i veure les fotos. Quina passada les termes i l’Ecolé! Quina enveja!

Una pregunta: només et trobes viatgeres?

Fa mitja hora que hem arribat a casa, hem estat quatre dies per València amb els meus pares (Xesco). Hem fet una mica de turisme de ciutat: de totes maneres hem creat un bloc on relatam cada dia el que hem fet

BLOG L'EIXEIDETA:

PRIMER DIA
Ha estat molt emocionant i divertit. Hem partit del carrer Blanquers quan ja era fosc (una gran aventura!), després de quasibé una hora hem arribat al Park&Fly. Hem conegut una gent molt guai que hem coincidit dins la furgoneta cap a l'airoport!L'airoport una passada!Hem agafat un carro i ens hem dirigit al mostrador número 68. Ha estat una passada perquè....

Bé, com pots veure el teu viatge és bastant més interessant.

Bromes a part, han estat quatre dies de tranquilitat, recorregut en barca per dins l'albufera, passeig pel centre històric i paelleta a la platja de la Malvarrosa.

Molts petons!!!

Xesco i Ma Antònia

PS: ens costa molt enviar coses perquè cada vegada ens demana una contrasenya i ens hem de registrar de nou.

Maria Antònia Llaneras ha dit...

Hola, guapa. Avui que tornàvem a estar en Josep i jo junts, hem llegit les teves aventures de la setmana. Fe moltes ganes anar-hi, després de tot el que contes. Quina enveja!! La veritat, però, és que jo no sé si partiria tota sola, t'admir. Esperam que ha passis molt bé amb la família argentina. Aen Josep li ha fet moltes ganes pujar al volcà. A ell li encanta la muntanya, i mentre anava llegint, segur que pensava: "jo també hi vull ser!!!". La lectura de les teves aventures ens apropa una mica més allà on ets i jo, fos de tu, em plantejaria fer feina escrivint guies turístiques. Així sí que no te veuríem el pèl. Sempre amunt i avall. Disfruta molt i vés contan-nos les teves aventures.
Besades molt fortes i una abraçada estreta de Josep i M.Antònia

malen ha dit...

Aquí no es poden despistar ni un moment... ja t'han picat les puces!! si es veia venir...
Segueix disfrutant,
besades

Pere Piris ha dit...

Hola Cati!!
Com va per San Juan? Ja has conegut el paraíso, les cançons de Díaz y Heredia "ya viene el viento del "sooonnndddaaa...."? Quan tornis podem posar el CD que vàrem dur i així rememoram moments argentins del rancho del pelufo :)?
Supòs que sa Tia Bàrbara i Tio Juan no te deixen tocar amb els peus enterra; ...
Amb en Pere feim memòria i riem molt quan recordam els moments de San Juan; ens fa molta il·Lusió poder-los compartir amb tu quan tornis.
Bé, ens ha dit ta mare que vas a Calingasta. Ja ens explicaras que tal. El viatge sembla que ha estat rodó!
Per aquí per Mallorca, tot fa oloreta de Nadal; preparem les nadales i els balls de dansa amb les nines; es preparen soparillos cada dos per tres...
Bé, des d'aquí t'enviem una besada super forrrrttta i i esperam que aquesta darrera fase del viatge segueixi tan bé com fins ara.
Neus i Pere

sonia ha dit...

Hello! crec que aquesta vegada aconseguiré fer un comentari, això esper. Des del primer dia ho intent però això de les contrasenyes...
M'encanta llegir les teves aventures i veure les fotografies,... marca be les rutes que l'any que ve hi tornam! Supòs que ja deus ser amb la tia Barbara a foravila total!, serà una altra aventura.
Deu ser extrany anar a la platja en ple desembre, no? A mí, m'encantaria... Aquí fa un fred que pela i a les 6 fa fosca, que arribi l'estiu, ja!
No te preocupis per les picades de puces, un poquet de pomada i ja està a mi sempre me piquen... Dun qualcuna cap a aquí.
Una super besada i continua la teva gran eixida. MUAAA!

Catalina ha dit...

madrina!!!
No passeu pena de Valparaiso!!! Jo crec que és el fet d'anar tota sola per la ciutat que me va acollonar! aquí és on t'anadones que un tot sol és moolt tot sol. Però per voltros cap problema!! màquina i bossa ben fermada i tira milles!! Seguesc amb picades ara ja les identific! unes de puces i les altres de moscardots!!
San Juan tot ha anat beníssim i mha agradat molt una besada moolt forta per atots!!!

Catalina ha dit...

maria antonia i xesco
Redeb´´e aquesta eixida!!! els teus pares encantadíssims!! i la reunió com va anar?
M'imagin que ja deveu preparar maletes per anar a celebrar el nadal per centelles!!! k bé! disfrutau molt!!! i enviau records a la família ginard!
Nooo, viatgers també en trob! per aquí hi ha un poc de tot!

És extrany que no vos vagi bé enviar missatges perquè en Pere ho va arreglar, en tornar xerrar amb ell li demanaré meam que passa!
Besades molt fortes i disfrutau molt!

Catalina ha dit...

maria antonia i josep
Hola parella! Jo ja l'havia pensada a n'aquesta de fer-me guia turística! la veritat és que per uns anys seria moolt divertit! però amb el tinglat que tenc armat per davers cala rajada és mal de fer partir més de 2 mesos pel món! El que faré serà apuntar bé per allà on pas per passar-vos la informació a voltros!!! la veritat és que val molt la pena!! disfrutarieu molt!!
Una besada moolt gran per tots dos!

Catalina ha dit...

malen
jajaja
puces de veres malen! i moscardots de san juan que te deixen una vermellor inflada que i te pica que te fan ganes de remolcar-te per terra! Sort per Àfrica!!! T'animes a fer un blog o que?

Catalina ha dit...

Neus i Pere
Per aquí fa olor de porc, de merda de cavall i qualque estona a asadito! ja veis!! Riurem moollt perquè jo per aquí vaig acabar amb la mandíbula dislocada!!! són super divertits!!! el viento zonda ja le viscut amb els heredia i de veres!!! Volia anar a Calingasta però la tia no m'ha deixat partir, ni me deixava anar a fer un pitxi tota sola!!! He anat al valle de la luna i ha estat molt guapo!! però el tio ha acabat amb un atac al fetge i amb diarrea degut a les calorades del zonda! jo lis deia que hi podia anar sola però no mhan deixat tocar amb els peus a terra, com deis voltros!!!
Una besada mooolllt gran!

Catalina ha dit...

Sonia
jajaja! Les puces de per aquí són enreputades!!! te fan una picorada!!! gratant no t'espassa!!! La platja i veure arbres de nadal per tot és super extrany la combinadió!!! Pensa que per aquí fins a 41 graus i ara on soc arriba fins a 50, esper que no me toqui viure aquestes temperaturades!! Amb la tia ha estat massa! inolvidable! super autèntic! una besada molt gran per a tu i els pelats si les veus!!!