diumenge, 30 de desembre del 2007

TOT COMENÇA I TOT S'ACABA!

TIGRES (a 30km de buenos aires)

Vista desde el banc. Puerto Maderos (Buenos Aires)

Iguazu vist desde Brasil
Aquest blog per a jo ha estat un bon company de viatge! la gent pot pensar -si que n'ha perdut de temps, enlloc de disfrutar!- he disfrutat igual o més! quan arribaven les nits i els natius m'aconsellaven no sortir sola, em connectava i era quan podia estar amb tots voltros! Els comentaris eren com a dosis d'energia que m'entraven directes al cor! L'alegria de clikcar i esperar a veure qui hauria pensat amb jo!, la gran sorpresa de veure que la gent tenia interés de visitar el blog! Les sorpreses de rebre comentaris de gent que no m'esperava perquè jo no els hi havia passat l'adreça o gent que desconec totalment, veure la família com anava descobrint el món de les tecnologies,... no sé tot plegat ha estat molt enriquidor per a mi durant aquests dos mesos, encara que per a jo han passat volant, també he tengut moments de tot i aquest blog m'ha ajutdat molt! He de donar les gràcies a tots els seguidors i especials a la família, als dos germans que me vàren donar la idea, jo en principi ho trobava un poc descavallat però no sabia que em faria tanta gràcia! anim a tothom a fer grans eixides i a publicar-les en un blog perquè te fa reviure el viatge i crec que també serà un bon record! Per cert si algú necessita noms de companyies de busos, adreces de hostels, adreces de restaurants vegetarians... digau coses que jo disfrutaré de dir-vos el que he aprés a l'Argentina!

Tot s'acaba! s'acaba el viatge!, s'acaba l'any! però moltes altres coses tornen a començar! NO passeu pena, que no sé quan, ni a on però la gran eixida continuarà!
MOLS D'ANYS PER A TOTS! DISFRUTAU MOLT AQUEST ANY QUE ENTRA! I VOS DESIG SALUT, RIALLES I GRANS EIXIDES!!!!

4 comentaris:

Josep ha dit...

Hola guapa,

també nosaltres hem disfrutat molt llegint les teves aventures. Tant, que ens han entrat moltes ganes de seguir les teves passes i fer una escapadeta pel cono sur...peró de moment ho tenim pelut, hem comprat una casa a Artà i estem escurats!

Total, que ens conformarem amb les teves històries que espero que ens contis un dia d'aquests prenent una perell de cervesses.

Res, un petó, una abraçada i feliç entrada d'any.

Josep i Maria Antònia (be, en realitat ella fa estona que dorm...)

Catalina ha dit...

Josep i Maria Antònia
Iraaaa! Pell de gallina ara mateix! que me dius! ja teniu casa a Artà! quina passada! ja me direu l'adreça per venir a fer-vos una visita! Enhorabona i benvinguts!! Estic contenta que hageu disfrutat! i sempre hi ha temps de viatjar! i no passis pena que històries amb dues cervesses en poden sortir moltes! Molts d'anys i bona estrenada de casa! Fins prest

Anònim ha dit...

hola estimada||||| no sé on llegiràs aquestes quatre lletres pèrò no volia desaprofitar l'oportunitat de sortir al blog més famòs. Es que tú ets així, el que fas sempre té èxit. Les teves ganes i la teva alegria es contegien. He intentat un parell de vegades contactar amb tu, però una perquè no ho vaig escriure a la pàgina que tocava il'altre que la tecnologia m'era dificil d'entendre no ho he pogut fer. Però pot creure que les teves històries ens han apassionat, al Francesc lo de les balenes encara m'ho recorda.
Bé sapis que hem pensat molt amb tu, sé que vens avui i segur que tindras moltes més coses per contar-nos. Noltros ja deim que hem estat parcialment a Argentina, gairebé ens ho coneixem tot gràcies a tu. Una besada molt i molt forta.
Salut i rialles. Francesc, Joan i Maria.

Catalina ha dit...

Maria, Francesc i Batle de Sencelles!
K feis de bó! m'ha agradat molt rebre el vostre missatge, encara que vos contest desde el cafè ciutat d'Artà! Estic contencta que en Francesc també hagi pogut disfrutar de les aventures, segur que vos surtirà ben trotxer! Esper que ens veiguem aquestes festes! i sino un dia d'aquests passaré per ca vostra! una besada molt gran i gràcies pel recolzament! jo també he pensat amb voltros!