dilluns, 3 de desembre del 2007

Vista panoràmica del Glaciar Perito Moreno!

MOOLTS D'ANYS PER TOTES LES BARBARES!!!

Aquí teniu una vista panoràmica del perito moreno! Em sap greu perquè és un video un poc estantís però aprofit per afegir els videos al blog quan trob un bon ordenador. No vos podeu imaginar la quantitat de locutoris que hi ha en aquest país, com que la gent no es pot permetre comprar un ordenador ha de sortir al carrer per connectar-se, quasi per tot he trobat càmares i altaveus per xerrar, mel d'abella!!

Curiositats

-Quan havia arribat a "la cumbre del volcán", un guia me va dir "tu cara me es conocida, ya estuviste otras veces por Pucón?". Jo li vaig dir que potser havia vist el meu germà o una doble que la vàren veure una cosina meva per Galicia o en un llibre de religió de vuitè! El món és un mocador!

-Sopant a Ecolé mhe trobat una parella d'Italians encantadors que ens vàrem conèixer a Rio Gallegos fa 15 dies, no sabeu l'alegria que tenguerem! varem acabar fent copes de vi, xerrant i riguent. Aquests segur que venen a Mallorca!

pd: Mumpares, no hi ha manera de xerrar amb la tia Bàrbara d'Argentina, li donau els molts d'anys de part meva i li deis que arribaré a San Juan dia 7, 8 o 9 encara no ho sé segur! fins que no tengui el passatge desde Valparaiso i sàpiga el temps que tarda. Besades molt fortes

2 comentaris:

Magdalena ha dit...

Hola Catalina, ahir vaig enviar-te un missatge i no sé on ha anat a parar. Bé et volia dir que m'encanten els teus comentaris i l'energia que transmets. Segur que quan tornir veuràs les coses d'una altra manera. La setmana passada varen fer confitura de taronja teujana i no la trob tan bona com l'artanenca, però clar no els hi he dit res als taujans perque ja saps com són les coses als pobles. La varen fer a can Bernat amb taronjes seves. Va ser molt divertit, els hi vaig comentar que aquesta fòrmula la teniem patentada tu i jo. Bé bromes a part, n'Aina ja pesa 2,830 i encara li queda un mes per nèixer. Tenc una panxa que fa por, però tot va molt bé. Disfruta molt i moltes besades de tots tres.

Magdalena

Catalina ha dit...

Teujans!!!
Holaaa família!!! no sabia que també estaveu al corrent del que visc per l'Argentina!!! Esper que en tornar estigui pastada de nou! i que tot sigui com ho veig per aquí o sigui de color rosa! Avui he somiat amb voltros i avui m'envies un missatge, aquests dies tenc molta connexió amb tothom, Pucón és un lloc especial que té i transmet molta energia! K vos pensaveu??? les taronjes des Canyar són especials, les millors del món com diu mumpare! en tornar tendrem temps de fer-ne!! ara estan a punt!!N'Aina va a tope!!! estic molt contenta que tot rodi! Besades moltes per tots 3 i molta força per aquest darrer mes!!