dilluns, 3 de desembre del 2007

+ PUCON!!!


Ecolé el meu paradís!
Com esteis mallorquins i catalans?
Jo per Pucón per variar! Avui ha estat un dia de relax, he tornat anar a unes termes, he estat tot el dia en remull i després he rebut un massatge!!! no m'ho puc creure! he disfrutat! i la veritat és que el dia no ha donat per més amb l'esclatamenta que duc d'ahir. És genial perquè estic revisquent moments de la super excurssió, he passat el dia amb 2 holandeses que anàvem juntes en el grup i elles també ho passaren molt malament i un petit detall tenen 21 anyets! resulta que els guies quan arribàrem adalt comentàven que era increible que ningú hagués tornat enrera! Avui hem celebrat juntes l'arribada a la cumbre del volcan!!! que ! quina alegria! quina satisfacció personal!!
Ja tenc el billet d'omnibus per sortir de Pucón cap a Valparaiso! Demà a les 20h surt i arribaré a les 7h de l'endemà a Santiago de Chile. Allà agafaré un altre bus que me durà a Valparaiso. Meam quina aventura m'espera allà!
Una besada a cada galta!!!