dissabte, 22 de desembre del 2007

SALTA ME CAUTIVÓ!

Si, si, si !!! vaig enllaçar! després de ballar fins a les 5h, em vaig despedir de l'Holandesa i el basc com si fossin antics amics! dutxa i cap el bus que sortia a les 6h! Avui he arribat a les 12h o sigui que més de 24h de camí! Però ha estat molt bé! he compartit el camí amb el meu amic Lucas, té 10 anys i ens ho hem passat molt bé plegats, volia que seguis la ruta amb ell, som pare i la novia, ara pensa! Per aquí tenc bona onda amb tothom! El nord inspira, m'ha captivat! En canvi veig que entre ells no tenen tanta bona onda! amb els porteños no les poden ni veure! igual que amb els Chilenos o amb els de Brasil que diven que tenen mala onda però linda! perquè els necessiten! Aquests dies passats vaig estar recorreguent la província de salta com ja sabeu. ´És una província molt rica tenen petroli, canyes de sucre que n'extreuen paper i biodiesel, quinoa, tabac, unes 12.000hect. de salines... però tenen poca aigua i això que plou molt però molt poca quantitat, realment només tenen aigua quan es desgelen les muntanyes. En el nord també hi ha molta onda sectària. Alaben a la mort posant banderes vermelles per la carretera. També adoren a "Gauchito Gil" que era un home rollo Robin Hood que robava pels pobres. Tenen també una gran adoració a la difunta correa, aquesta està a San juan, és una dona que va sortir a cercar el seu marit que havia partit cap a l'ex``ercit! , conten que la trobaren morta en el camí al cap de 3 dies i el seu fill estava mamant per sobreviure!Diven si va morir de sed per això hi ha un lloc on està ple de botelles d'aigua i ple de matrícules de cotxe que la gent les deixa perquè la difunta les protegesqui en el camí. La gent és molt devota. Els incas ja feien muntanyetes de pedres per protegir el camí. Esteeeee... em fet el camí per on va el tren de la nubes i és increïblement guapo! Siii Em aturat a dinar a un poblet enmig del no res, una família que són 39 en total.Si, cap de la família és un megakrak! ha fet forns per a tota la família, una església amb St Antoni de Pàdua!, un restaurant, una gelera de sal que conserva la carn 15 dies, una antena de mòbil feta amb fils de ferro, un hivernacle on té pomes, àpit, raïm... conilleres, galliner... increïble! Esteee Tot això ho podeu veure a les fotos de fa uns dies. I ara catarates d'Iguazú!!!!. Després d'aquestes 24 hores he anat a pegar a un Hostell amb una gran piscina, ràdio brasilenya de fons, palmeres, bona cervesa...9 euros la nit amb berenar inclòs i demà aniré a visitar les gran catarates (em quedaré 4 dies per aquí fins dia 26 que mem vaig a Posada). NO vos podré escriure molt perquè aquí hi ha internet gratis i està molt soli citat i a més tenc la ciutat molt lluny per anar a un ciber. MOOOOOOLTS D'Anys, bones festes! Disfrutau molt de tot! SALUT I RIALLES! I ja ens veim aviat, és una pena però això s'acaba! Dia 1 de gener ja soc per Mallorca si tot va bé! PD: per aquí ja tenen un programa " poque no te callas" (contingut "amor a primera vista" )i els missatges del mòbil sonen i diven "porque no te callas"!

Anònim ha dit...

hola cati piris, quina enveja sana que me fas!!!!això és total des que tenc es teu bloc, no necessit llegir cap llibre. besades!!!!!!!
vatuadell, mecagondena i vatua el món

des d'aquí t'envio un nadala:
EN EL CAMINO QUE LLEVA AL BURDEL
HAY UNA PUTA QUE NO LLEVA SOSTÉN
LOS PASTORCILLOS SE LA QUIEREN TIRAR
PERO NO TIENEN MÁS QUE UN ROTO CONDÓN, ROTO CONDÓN, ROTO CONDÓN...
BON NADAL!!!!!!!

Anònim ha dit...

BON NADAL,ta dasitjam,tioa jauma i joa,as una pasade cada dia pora lligir al teu bloc,supos caja auras a nadt a SAS CATARATAS,ja contar lo impresionant ca las auras trobadas..ja fris de pora xerra en tù da cara a cara prenguent un té ooooo n MATE....MOLS D' AYNS.BESITOS,

Catalina ha dit...

Kuka
Com anam? Idoi venga no t'ho pensis i parteix!!!! k guai que t'agradi llegir les experiències que vaig tenguent per aquí! Rebatualmon! agafa un avió i vine a cantar aquesta nadala per IGUAZU! ja riuriem!! Besades molt fortes Te queden 8 dies de llibre!!!

BON NADAL
Farem un bon mate! ja soc una matera professional! Les catarates impressionants però son indescriptibles cada un les ha de veure i viure en directe!! Una besada molt gran i només ens queden 8 dies per fer aquest mate!!! Besades molt fortes