dimecres, 26 de desembre del 2007

posadas!

Hola família!
Aquí és nadal i estic brollant! Fa una calorada! com que aquí tot és selva és molt més humit ! Vaig arribar i vaig poder nedar 2 dies, un dia a la piscina del hotel i l'altre a les catarates d'Iguazú però se me va acabar el xollo aviat. Resulta que vaig arribar a l'hotel després de les catarates i no tenia el bikini, vaig pensar que seria a la lavanderia que havia deixat tota la roba per rentar i quan em varen tornar la roba no hi era! per tant segur que el vaig deixar per Iguazu, quines putades! Ara soc a Posadas a un Hostel arran del riu Paraná amb una tormenta que fa por! Demà aniré a les "ruinas Jesuíticas"i després a la nit partiré cap a Buenos aires! Estaré 2 dies de viatge sense poder connectar-me a internet! Una besada molt gran i fins prest. Només me falten 5 dies per tornar!!!! això ha passat molt aviat!

8 comentaris:

SARA ha dit...

TIA PILAR
cat. estic amb na sara i m'ha mostrat tot el que fas.quina pasada! Em fas enveja, est molt valenta. Però quin enriquiment per tu, quantes persones noves en tu vida. Perfecte. Dona una mica de por, lo de la selva, però no passa res i tu vius experiències vives.
Reb una forta abraçada i molts d'anys! Pilar

Unknown ha dit...

Hola som la Gemma i el Javi, i tots dos fem el blog de viatges La Gran Travessa.

La setmana passada l'Eduard de El blog dels viatges ens va fer arribar un "Premi al blog solidari". Un premi-meme que sempre mola rebre dons te'l dona algú que gaudeix amb el teu blog i amb el que expliques. A més, el Premi al blog solidari ens proposa el següent: "es tracta de distingir set blocaires que comparteixen idees i opinions, o que simplement mostren el que saben i ho fan d'una forma totalment altruista, generosa i voluntària, sols pel plaer de compartir". Bé doncs a nosaltres ens agraden molt els teus relats i ens ho passem molt bé molt llegint-los, i tot i que no ens coneixem hem volgut nominar-te pel premi, siusplau continua viatjant i continua escrivint i continua compartint experiències. Gràcies pel teu blog.

Aquí teniu l'entrada al blog: http://lagrantravessa.blogspot.com/2007/12/blogs-solidaris.html

Salut i Molta Sort !!!!

Gemma i Javi

Catalina ha dit...

Pilar
Hola guapíssimes! com estau? jo estic encantada i flipant cada dia més! això serà inolvidable! esper que en pugui fer molts d'aquests! m'enriqueixen molt i el que tu dius totes les persones que conec m'aporten tantes coses que creec que hi haurà un abans i un desp´res d'aquest viatge! Una besasda molt gran per tota la família i fins aviat! Mooolts d'anys!!!

Catalina ha dit...

Gemma i Javi
Hola! tenc els pels de punta i m'entren com a calrades!ha estat una gran sorpresa saber que hi ha altre gent que no sigui la família o els amics que llegesquin el blog, saber que les meves aventures puguin interessar a altre gent desvinculada a la meva vida i rebre un premi solidari! això és massa! quina passada! la veritat és que aquestes coses t'animen a seguir escrivint, me motiva! que estic de contenta d'haver rebut aquest missatge! la veritat és que aquest blog m'ha enriquit molt durant aquest viatge, m'ha fet molta companyia i els comentaris m'han donat molta força. Moltíssimes gràcies i ... no´tenc paraules! esper seguir viatjant i seguir escrivint per tots voltros! Una besada molt gran desde Posades! 1000 gràcies

Anònim ha dit...

venge ja es BEN hora que arribis!tú no mos anyoras,pora nolstros si,aqui com té pos suposa fa aire de NADAL,FA FRETETTTTTTTTT.DONOMOS UN DURO PARA MANYA TORRO.A CA TÙ NO AVAS SENTIT CAP VEGADA,ARA DO MES TE FALTA TRES DIAS.BESITOSSSS.MADR.........

sonia ha dit...

hola guapa! la veritat és que m'has fet passar un poc de pena amb el guaraní per la selva, però després ja veig que ha estat una altra aventura... Has fet de tarzán i tot? Tens un coratge... Quina pena, comença el conte enrerra, i que farem sense el teu blog viatger? Crec que hauràs de continuar escrivint des des pontarró.
Disfruta aquests darrers dies, ja fris que venguis per què mos ho tornis a contar tot, no bastarà un sopar, n'haurem de fer cinc. Una besada ben forta. MUUUUUUA!

Catalina ha dit...

madrina
ding, dong, dang!... jo també vos enyor però la veritat és que no me faria res quedar 1 mes més o 2 o 3! això de viatjar crea addicció! m'encanta! Torn dimarts el mig dia, no me llevis dies! Ara me falta buenos aires i ja està! dimarts ja farem el mate que et vaig prometre! besades molt fortes!

Catalina ha dit...

Sonia
Hola guapíssima! Crec que fare un viatja imaginari per seguir escrivint, si voltros estau enganxats! imagine't jo! disfrut de visitar la pàgina i trobar els vostros comentaris. Farem tots els sopars que facin falta però de coses no en podré contar, ja ho sabeu quasi tot! La setmana que ´vé ja quedarem i farem un bon mate. Una besada molt gran i fins prest! quines putades! seguiria un parell de mesos més! jajaja