dilluns, 24 de desembre del 2007

CATARATAS DE IGUAZU!!!!!!!!

Indescriptible! Apoteòsic! Relindo! Brutal la quantitat d'aigua que davalla per les catarates! Ahir vaig entrar en el parc a les 10 i no vaig sortir fins a les 12 de la nit. Aquest viatge em somriu! resulta que he coincidit amb els solstici d'estiu, lluna plena i nit de nadal! tot d'una vegada i això vol dir que fan una visita guiada per la nit a les catarates! moooolt romàntic!! Tot molt complet! He disfrutat molt! I avui Brasil!!! Vaig a passar la frontera per veure les catarates de l'altre costat. Una besada molt gran a tots i que passeu una bona nit de nadal!
Ah! i les fotos quan trobi un bon locutori!
Curiositats:
NO hi havia pensat! Els basc ha fet feina amb na Nerea (una amiga de la infància) durant 8 mesos a Victòria!

4 comentaris:

Pere Piris ha dit...

Bon Nadal Campeona !!
Quina enveja, nit de Nadal envoltada de millons i millons de litres d'aigua. Has provat la barca?
T'aturaràs a San Ignacio a veure les misions?
Des d'aquí un besote, avui celebram la nit de nadal amb els pares. Et trobarem a faltar igual que a n'en Miki i la família.
Bé, una estreta i fotos, fotos volem fotos...

Anònim ha dit...

Hola reineta!!!!

Esteim a casa d'en Pere i na Neus que hem vengut a cercar el regalet de na Dahara!!

Fa molt de temps que tenim ganes de conectar-mos amb tu, però com te vaig disr per sms tenim l'ordenador kaput.

Ens encanta saber noves teves, veim que et diverteixes molt ens encanta sentir-te tan iva!!! ens dones videta!!!

Aqui les es segueixen més o menys igual, contents i amb il.lusió i amb moltes ganes de que ens vegem. MUAA

Catalina ha dit...

Piris
com anam guapíssims! La nit de nadal envoltada de guiris i litres d'aiugua, també!!! He provat la barca i vaig riure molt! que bó! quina super dutxa! Demà relax al hostell amb piscineta i passat cap a Posada per anar a misions! Quedaré a posadas a romandre i partiré cap a Buenos aires! la darrera estapa! Jo també vos trobaré a faltar, bé vos he trobat a faltar també altres dies! Una besada amb estreta i fotos intentaré més tard! Meam com va!

Catalina ha dit...

Estrella
Com està la família!!! Com està na Dahara!! Segur que quan vengui ja estarà super canviada! Ja ens falten només 8 dies per prendre un mate junts! ja hi som! La veritat és que estic més viva que mai! estic vibrant cada dia amb molta intensitat! això serà una bomba per mi interna i externa! jajaja Una besada molt gran per tots 3 i fins aviat. Que passeu un bon nadal guapíssims! Molts d'anys per la menuda! que guapo! el primer nadal plegats!