dijous, 6 de desembre del 2007

Pels carrers de Valpa es comenta: Ya llegó el diciembre!!!


Cases pintades.




Ascensor EL PERAL!




Valparaiso vist de dins la lanxa!

Els llops marins!

Això vol dir que ha arribat l'estiu! I jo vos ho confirm que duc una torrada que fa por!! Avui matí he partit he agafat un trenet ultra modern (funciona amb unes targetes magnètiques que la carregues i controla els teus viatges) i he anat cap a la platja de Vinya Mar! He passat el matí llegint i fent es tòtol! La platja plena de gent, un vestit, l'altre amb bikini, cans...pelicans que volen per dins la mar (m'encanten, me fan riure! les trob molt xistosos), no me banyat perquè l'aigua del pacífic trob que està molt bruta!.Després m'he endinsat per aquesta població propera a Valpa i he dinat a un xinès per variar una mica, ha estat molt bò, he pogut menjar tofu a la mala! Després he partit cap a Valpa un altre cop i he anat directe al port per agafar una lanxa i veure Valparaiso de dintre la mar. Ha estat molt curiós, hem trobat llops marins dins una barca! Valparaiso és un lloc molt especial i té moltes possibilitats però que encara s'han d'explotar. Avui xerrava amb un pintor Madrileny i em deia que tenia ganes de tornar per pintar un mural per la ciutat! Crec que d'aquí uns anys aquesta ciutat serà per veure! Després de la volta amb lanxa he pujat amb l'ascensor per anar al Hostell (teniu la foto, són ascensors que pujen la gent per anar a diferents carrers, tens l'opció de caminar o de pujar amb l'ascensor). Tot una passada i una monada! Demà matí ja surt cap a Mendoza i passat demà San Juan!! A la fi coneixeré la família d'Argentina! en tenc unes ganes que m'esclat! Per allà no crec que tengui massa ocasions per connectar-me a Internet, faré el que podré. Besades per tots i fins aviat!-- Catalina

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola Catalina... no tenc ni paraules! quin súper viatge! Mira,em fa molta gràcia tot això, perquè tens tothom a l'espera per obrir la pàgina i veure què fas per aquestes terres llunyanes. És com un llibre que t'enganxa. Pensa que quan he de fer feina (com ara mateix) i em ve la mica de peresa, me conect al blog i... au! a tenir una envidia cotxina terrible! Disfrut molt de llegir el que fas i veure les fotos per on passes (i tu deies que no faries massa fotos...).
No t'he dit res fins ara perquè jo i na Sònia es veu que molt xerrar però les noves tecnologies no les dominam del tot bé, fins que el teu germà Pere ens ha ajudat! I ja ha passat un mes!
Bé, com que sé que sempre m'enroll com una persiana, m'atur d'escriure i començaré a fer feina que ja em toca.
Tu disfruta i aprofita la sort que tens de poder fer això! Un beso fort i una bona abraçada (no és així com ho fan per on ets?)
Adéu.

Catalina ha dit...

Margalida
Hola Guapíssima!!! M'han dit que tenim el poble fet un desastre! i encara no han passat pes ponterró! jo que volia arribar i tenir el carrer tapat! Quin desastre!
K bé que estigueu al dia! estic molt contenta que passeu gust de llegir les experiències! i que enganxi encara estic més contenta! L'altre dia deia que pel proper viatge hauré de fer un curs de narració, perquè pugueu disfrutar un poc més! Jo per aquí disfrut moltíssim! Fotos ja en tenc unes 350, tu disfrutaries!, tot és de foto. Ara estic en el Hostell que tenim internet i estic esperant per partir cap a San Juan, segur que serà una gran experiència! fora vila profunda!Ja vos contaré! Una besada i una abraçada molt forta (talment com ho deia en Xavier!)i gràcies pel missatge! me fa molta il·lusió tenir noves vostres!